دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

اقتراح الــى ادارة منتدانــا الغالـــى

احمد جمال
Cre@tor
المحبة لله و رسوله
dridi
الدعمـ الفنيـ
CREATIVE
Love_Hanoo
نـواعم
goorame
Analysis love
14 مشترك

descriptionاقتراح الــى ادارة منتدانــا الغالـــى  - صفحة 2 Emptyاقتراح الــى ادارة منتدانــا الغالـــى

more_horiz
تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكــم ورحمه الله وبركاته

الى الادارة الموقرة ( اتمنـــى قبول فكرتـــى المتواضعه ) :-

فى البدايهـ . كــل عام وحضراتكــم جميعا بخيــر وبصحـه وهنـا ( ورمضان كريم علينا وعليكـم جميعا )

انا لدى فكرة بسيطه بأذن الله تعالــى ستزيد من روح التنافس الجميل الموجود بين اعضاء المنتدى

نرى كل شهر افضل 10 اعضاء نشاطا فى الاشهار وجميعهم يتنافسون شهريا ع الاوسمه و دة كله لصالح المنتدى و الاعضاء بالتأكيد ( وشىء جميل جدا من ادارة المنتدى )

ولكـن الاوسمه متساويه ! ..

فأرجوا من ادارة المنتدى الاعلان عن انه صاحب المركز الاول سيحصل على وسام العضو الاكثر نشاطا لهذا الشهر وسيكون وسام مميز عن باقى الاوسمه

و بالتالــى سيزداد نشاط الاعضاء بأذن الله تعالــى

او :-

يتم تغير الاوسمه و استبدالها بأوسمه جديده تحمل رقم المركز الذى حصل عليه العضو على قدر نشاطه

ارجوا من الادارة تنفيذ الفكرة من الشهر المقبل بمشيئه الله تعالــى ( او كما ترى الادارة ) ..

تحياتــــــــــى للجميـــــــــع ...

descriptionاقتراح الــى ادارة منتدانــا الغالـــى  - صفحة 2 Emptyرد: اقتراح الــى ادارة منتدانــا الغالـــى

more_horiz
شكرا ع مرورك الجميـــل أخـــى محمد الشويلي

ولكن لى تعقيب ع كلامكـ ( من الصعب تحديد افضل عضو " صاحب المشاركات الفعالــه " )

و ع العموم يا غالـــى " اللى بيرد عشوائــى بيبئا معروف " هى بس الفكرة اننا نتنافس أكتر من الاول لأنك لو حضرتك تلاحظ معظم افضل 10 اعضاء نشاطا يكادوا لا يتغيروا شهريا مع أختلاف المراكز فقط

لكن لو الفكرة اتنفذت هنشوف اعضاء جداد ومشاركات حلوة وكل دة فى مصلحه المنتدى اكيد .

اشكرك مرة أخرى يا غالـــى ع مرورك الجميل بالموضوع

كل عام وانت بخير

تقبل تحياتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــى gg444g

descriptionاقتراح الــى ادارة منتدانــا الغالـــى  - صفحة 2 Emptyرد: اقتراح الــى ادارة منتدانــا الغالـــى

more_horiz
السلام عليكم
فعلا فكرة جميلة لزيادة التنافس بين الاعضاء
فكرة الاوسمة شيئ يجعل كل واحد يتنافس لكي يصبح ويحصل على هذا الوسام الوسام الاول
شكرا اخي بارك الله فيك سوف يتم طرح فكرتك على الادارة
موفق اخي

more_horiz
سعيد جدا بمرورك والله يا أخـــى قاهر الاكواد vbnvbn

والحمد لله ان الفكرة عجبت حضرتكـ gg444g

كل عام وانت بالف خيـــر

تقبل تحياتـــــــى يا غالــــى اقتراح الــى ادارة منتدانــا الغالـــى  - صفحة 2 825617اقتراح الــى ادارة منتدانــا الغالـــى  - صفحة 2 77611298

more_horiz
فكرة خطييييييييييرة بجد

بجد اتمنى ان الأدارة توافق عليها

علشان بجد هتعلى من روح التنافس ومن الأجتهاد فى العمل

كثيرآ

more_horiz
اشكرك يا أخـــى cubo ع مرورك الحلو بالموضوع

تقبل تحياتــــــى gg444g

more_horiz
جاري دراسة الفكره وعرضها

more_horiz
شكرا ع المرور يا غالـــــــى ؛؛

واتمنــى ان شاء الله تتنفذ مع بدايه الشهر القادم

علشان انا حاسس انى هبئا انشط عضو :yiey:

ويا سلام بئا لو انا اول واحد حصل ع الرتبه دى ( شرف كبير ) gg444g

ـــــــــــــــــــــ شكراااااااااااا ع ردكـ يا باشااااااااااااااا ــــــــــــــــــــ

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي