دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

descriptionانا جبت اخري Emptyانا جبت اخري

more_horiz
انا حمد لله ما كن براسل حد علشان اكون مرشح للاشراف ولا كنت بحط مواضيع في منتدي مشرف يعني جي بمجهودي
و لما م تريقتي افتكرت اني هكون مشرف قسم و لكن ده محصلش لقيت نفسي لون اسمي اتغير بس
و قول ماشي و اجتهدت لكن كل ده حرام يعني انا لو مش واثقين فيا يبقي انا غلطان ان حاطط نفسي في مصدر شك
ده انا كنت بكلم واحد علي ايميل بيقول هما بيدوك اعتمادات قد ايه ههههههههههههههههه
و مش عايز واحد يقول كنا مستنين يومين يعني انتم لو بتوضحوا كنت فهمت
خلاصة موضوع يعني اما انتم حاسين اني بشتغل كويس و مستأمنني و قد شغلي تعملوني او اسحبوا رتبة ملهاش لازمة بقي
زي ما قولت مش هحط نفسي في موضع شك
ده انا فضلتكم عن منتدي بتاعي عدد مشاركاتي هنا تقريبا عدد اجمالي مشاركات منتداي كله و في اخر كده

descriptionانا جبت اخري Emptyرد: انا جبت اخري

more_horiz
والله انا مليت من المواضيع هذه لانها ماراح يسمعنا اخي
انا مليت اراسل المشرفين على كل موضوع وباليوم 1000 موضوع انا اهملت منتداي من ورا هذا الاشراف
والاخت اليكسا ماشاء الله مرة كل شهر تدخل
اي رضوان لاارى اي تفاعل اين حامد مجرد اسم لااكثر فقط قاهر الاكواد جزاه الله خيرا
انا لااريد ان اتدخل لكن يااااادارة ساعدونا بالصلاحيات جزاكم الله خيرا لانريد لارتبة ولاشيء تاني
رمضان لم يبقى شيء له وبعدها تبدأ الدراسة وانا راح انسحب متى تريدون وضع الصلاحيات من اتخرج
والله امركم عجيب

more_horiz
اولا شكرا لكلام كل منكم
و الاخ الجنة لو انت شايف انى بدخل مرة كل شهر يمكنك مراجعه احصائيات دخولى كل يوم
و لو شايف ان حامد مجرد لون ممكن برضه تكلمه
ماحدش منكم اساسا راسلنى بشأن الصلاحيات لان المفروض معك صلاحيات الاقسام اللى انتم مشرفين عليها
و ياريت نحافظ على أسلوب الكلام

more_horiz
الاخ بيسو انت معاك صلاحيات على أقسامك ازاى مش معاك صلاحيات
هو الاخ الجنه اللى فعلا اسمه معهوش صلاحيات
لكن انت ازاى معندكش؟
انت عارف الاقسانم اللى انت مشرف عليها؟

more_horiz
والله يااخت اليكسا انا لااريد ان اظلم احد لكن بالنيبة دخولك واصح لكن لاتردين
المهم
انا ظنيت انك تعرفين بشغلة الصلاحيات لان انا قبل 3 اسابيع وضعت مووضوع مشابه لهذا وكنت طالب بالصلاحيات وردو المشرفين علي وقالوا ان الصلاحيات لاتأتي فجأة بل تنتظر 3 شهور وهكذا وتأتيك فأنا من ذالك الوقت وانتظر
اتمنى ان كلامي واضح

more_horiz
صحيح انا معايا صلاحيات بس لاني مش بخش قسم مخدتش بالي و الله لان اخ قاهر اكواد موظفني في دعاية و الاشهار يعني اقسام اللي في رتبة تقنيات و اكواد و ساحة دعم و مساعدة اما اداريا و اللي بقيم عليه دعاية و اشهار
شكرا و اكيد لو عارف ما فتحتش موضوع

more_horiz
beso09 كتب:
صحيح انا معايا صلاحيات بس لاني مش بخش قسم مخدتش بالي و الله لان اخ قاهر اكواد موظفني في دعاية و الاشهار يعني اقسام اللي في رتبة تقنيات و اكواد و ساحة دعم و مساعدة اما اداريا و اللي بقيم عليه دعاية و اشهار

اهلا اخي
انت تخصص تطور المنتديات
ولك كامل الصلاحية في ذلك
انا وظفتك في قسم اخر ليس لكي تحصر نفسك فيه
بل لتراقب من معك في القسم
من مرشحين للاشراف
كل وتخصصه وعمله
ويجب ان تفرق بين عملك الاداري مراقبة من معك في القسم وعمل تقرير لهم
وعملك في تخصصك
وارجو ان تكون فهمت ما اقصده
موفق

more_horiz
قاهر الاكواد كتب:
beso09 كتب:

اهلا اخي
انت تخصص تطور المنتديات
ولك كامل الصلاحية في ذلك
انا وظفتك في قسم اخر ليس لكي تحصر نفسك فيه
بل لتراقب من معك في القسم
من مرشحين للاشراف
كل وتخصصه وعمله
ويجب ان تفرق بين عملك الاداري مراقبة من معك في القسم وعمل تقرير لهم
وعملك في تخصصك
وارجو ان تكون فهمت ما اقصده
موفق

ماشي ده سهل بس يعني بس اقيم مرشحين و لكن تقييمي علي اساس عملي في قسم اللي معايا صلاحياته

more_horiz
يا جماعه كل واحد صلاحياته على الاقسام الموجوده برتبته

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي