دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

كيفية العمل في قسم الدعاية و الاشهار

Cre@tor
tymor123456
مهـ مع الأحزان ـاجر
(A7med)
قاهر الاكواد
aljna
beso09
11 مشترك

descriptionكيفية العمل في قسم الدعاية و الاشهار Emptyكيفية العمل في قسم الدعاية و الاشهار

more_horiz
السلااام عليكم

تم عمل موضوع ملاحظة للمرشحين لا يتشغلوا صح في قسم الصراحة فيرجي نقل

كيفية العمل في قسم الدعاية و الاشهار 27196453

اضغط هنا اذا صورة صغيرة

1- اول خطوة تعملها بعد دخول قسم تنظر لخانة كاتب الموضوع و تنزل اسفل و اعلي حتي تعرف اذا كتب عضو اكثر من موضوع ام لا

2- اذا كشفت عضو فتغافل فتسعة اعشار خلق التغافل توضيح في فقرة بعد قادمة

3- انظر الي رقم 1 و 2 اعلم معظمناا اذا رأي موضوعين يقول مكرر بحسن نية من عضو يعني غصب عنه لكن انظر ل 1 و 2
تلاقي انه غير ايقونة يعني ما شاء الله ظغط مرتين علي ارسال فطلع كل موضوع بايقونة مختلفة ههههههههههههه

4- و ده توضيح فقرة 2 يعني لا تقول له انك كشفته بل عادي تقول له مكرر لانه لو قولت له هياخد باله مرة تانية

5- انظر الي مواضيع اللي ردودها 0 و رد عليها فورا فهي مساهمة فعالة بتاكيد

6- لا تجعل لك رد محدد في كل مواضيع انا عن نفسي لما كنت عضو كنت اكره ده يعني 6 مرشحين يقولوا نفس كلام باختلاف شكل خلي رد محدد ده اذا كان عضو مساهماته اقل من 10 مساهمات
يعني هو عضو جديد و لازم تعرفه

7- لو وضعت 50 مساهمة في قسمك مسؤول عنه ال 50 فعالة خير لك اذا وضعت 400
50 منهم فعالة و باقي ملهوش داعي

9- اذا كنت مصمم علي رد موحد لك ذلك و لكن اذ كان موضوع فيه شئ غلط مثلا عنوان كموضوع قبل اخير في صورة سابقة اللي هو( موقع للاشهار مواقعكم بضغطة واحدة ... ) فضع ردك في شكل اقتباس
و وضح له خطأ مثال (من افضل لك وضع عنوان موضوعك اسم منتداك ) او ( يفضل وضع احصائيات للمنتداك )

10 - يعني هو نفذ مطلوب و انا لاحظتها من مرشح للاشراف لان اقول اسمه منعا للاحراج راجل وضع احصائيات منتداه
و كانت 20 مساهمة و 2 عضو اخونا رد ازاي ( هههههههههههههههههههه 20 مساهمة و عضوين ) يعني مكنش ليها
اي 30 لازمة و انت اهنت عضو و بتقول له ما تنفذش قوانين تاني في منتدي ده

11- و ده اهم حاجة بيكون زكي اووي اللي بيكتشفوا عضو بيحط في كل قسم موضوع ذكي اووي صعب تجيبه من 21 قسم و انت تلفهم كل شوية تتتلخبط
بس هتشك في عضو معين
و ليكن عضو
عمرو
الماجيك

كيفية العمل في قسم الدعاية و الاشهار 46535253

اضغط هنا لتري صورة بحجمها طبيعي

ثم تملأ بيانات كما موضح

كيفية العمل في قسم الدعاية و الاشهار 44798083

اضغط هنا لتري صورة

هنلاقي نفسنا ظالمين العضو ده اوووي اووووووووووووي هههههههههههههههههههههه
13 موضوع في 13 قسم واد ده زكي اووي انه ما حطش 21 موضوع لانها هتكون مكشووفة اووي
كيفية العمل في قسم الدعاية و الاشهار 80894440
اضغط هنا لتري صورة

اضغطوااا هناااا لتروووا بحث العضو

اتمني اكون وضحت 11 فقرة كويس و تكون وصلت للمرشح الاسبوع قادم في قسم دعاية و الاشهار و مرشح الحالي

descriptionكيفية العمل في قسم الدعاية و الاشهار Emptyرد: كيفية العمل في قسم الدعاية و الاشهار

more_horiz
روعة يالغالي سوف نثبت الموضوع بكل تأكيد

descriptionكيفية العمل في قسم الدعاية و الاشهار Emptyرد: كيفية العمل في قسم الدعاية و الاشهار

more_horiz
تسلم علي ردك جميل بس يوشوفه مرشحين في قسم تقييم

more_horiz
جيد اخي بارك الله فيك
ينقل
لاهميته

more_horiz
شكرا لك اخي

more_horiz
شكرا اخوى
وكلامك صحيح
بس انا احب اثبت ردى فى الاشهار
لكن لو فى اي شئ مخالف
بنبه عليه
طبعا

more_horiz
بارك الله فيك

more_horiz
عفوا اخواني بالتوفيق لكم

more_horiz
شكرا يا اخي

more_horiz
بتوفيق وشكرااااااااا لك والشرح جميل واضح جدااااا اتمنى الجميع الاستفاده منه

more_horiz
شكرا [b]EH@B
و
[/b]tymor123456

more_horiz
جيد ورائع ..

شكرا لك .

more_horiz
شكرا لك اخي الكريم
دمت بود

more_horiz
شكرا
[b]bohmad1[/b]
و
محمد الشويلي

more_horiz
شرح جميل يا مبدع
وتضل دومك مبدع

more_horiz
الف شكر علي مرور
يا غالي

more_horiz
شكرا اخي

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي