دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

السحب على الفائز ب 500 اعتماد فورية لمنتداه مع منتديات ميامي

لينة سامي
عبدُالله
moore99
أمة الرحمن
Ashraf ELNaDY
TawwaT
k.s.a.ibda3
king of the ring
beso09
MarwanSoudies
yazan3
Love_Hanoo
WALEED - MIAMI
17 مشترك

descriptionالسحب على الفائز ب 500 اعتماد فورية لمنتداه مع منتديات ميامي - صفحة 3 Emptyالسحب على الفائز ب 500 اعتماد فورية لمنتداه مع منتديات ميامي

more_horiz
تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

منتديات ميامي تعلن بدأها لمسابقة

السحب على الفائز ب 500 اعتماد فورية لمنتداه مع منتديات ميامي - صفحة 3 Icon_king المسابقة كالاتي
اضغط هنا للدخول1

السحب على الفائز ب 500 اعتماد فورية لمنتداه مع منتديات ميامي - صفحة 3 Icon_exclaim اثناء التسجيل ضع في تعاليق الاتي
((جميع مواضيعي للمسابقة فقط )) 2

السحب على الفائز ب 500 اعتماد فورية لمنتداه مع منتديات ميامي - صفحة 3 Icon_arrow بعد التسجيل
يجب عليك وضع 10 مواضيع و5 ردود
وسيتم تلقائيا وضعك في السحب على 500 اعتماد

السحب على الفائز ب 500 اعتماد فورية لمنتداه مع منتديات ميامي - صفحة 3 Icon_tongue بعد ماتخلص من المواضيع والردود
تجي هنا وتضع رد بأنك اغلقت المواضيع

السحب على الفائز ب 500 اعتماد فورية لمنتداه مع منتديات ميامي - صفحة 3 Icon_lol في حال الفوز
سيتم ارسال رسالة خاصة
ورسالة للايميل
ورد هنا

السحب على الفائز ب 500 اعتماد فورية لمنتداه مع منتديات ميامي - صفحة 3 Confused طريقة الدفع
سأخذ رابط منتداك الموجود اثناء تسجيلك وسيتم التبرع له بالاعتمادات

تبدأ المسابقة بعد 20 مشارك فيها
وتنتهي بعد اسبوعين من بدأها

وشكرا لكم

اضغط هنا للدخول للمسابقة والمشاركة فيها

عدل سابقا من قبل وليد ميامي في الأحد 4 يوليو 2010 - 21:20 عدل 1 مرات

descriptionالسحب على الفائز ب 500 اعتماد فورية لمنتداه مع منتديات ميامي - صفحة 3 Emptyرد: السحب على الفائز ب 500 اعتماد فورية لمنتداه مع منتديات ميامي

more_horiz
وثانيا محد جبركم على الاشتراك في المسابقة

descriptionالسحب على الفائز ب 500 اعتماد فورية لمنتداه مع منتديات ميامي - صفحة 3 Emptyرد: السحب على الفائز ب 500 اعتماد فورية لمنتداه مع منتديات ميامي

more_horiz
اخ moore99

محد جبرك تسجل وتشترك

ولما تبقى تتعلم الكلام ابقى اتكلم معي

ايش هو اللي ممعيش اعتمادات
انا غرقك اعتمادات لو انا عايز

وده مش موضوعنا
وزي ماقلتلكم

في واحد سجل باكثر من عضويتين وانطرد
بس
وانتم كملو مالكم صلاح فيه

الا اذا كنت انت عارف انك مسجل بعضويات كثيرة
moore99 صح ولا لا

اعترف امام الاعضاء

more_horiz
انت قلت ان واحد اطرد يعنى كده لسه 4 مش 3 مره تانيه تقول ان 2 اطردو كده ده قصدنا

more_horiz
كده ولاكده انت مش خسران حاجة

في واحد اطرد

والباقي 3 بردوه لانكم مالكم دعوة

وانا ماقلت شي

لكن انتبه لكلامك انت والاخت التانية

عشان انا وهيا عارفين انه مسجلة باكثر من عضوية

صدقوني الايبهات بتبين كل شي
والمشكلة انهم اغبياء
يضعون نفس رابط المنتدى
فينكشفو

more_horiz
طب ما اه انا مسجله بالتائبه وبلينه سامى وفيها شئ ده

more_horiz
لينة سامي كتب:
انا مسمحه فى عضويتاتى (التائبه ولينة سامي) انا خلاص اشتريت من توتى فروتى اعتمادات اللى محتجاها
ومتبرعه بعضوياتى ودورى فى السحب ان كان حقيقه ما تقوله
لاى واحد صاحب منتدى اسلامى مافيهوش اى شئ مما يغضب الله
وماتظلمش حد اخى وهات دليل باللى مسجل بعضويات اكتر من اثنين
لان كلنا عندنا منتديات وعرفين اذاى نكشف اللى مسجل باكتر من عضو
ولو حبه اعمل كدا او اى حد حابب يعمل كدا اعتقد ممكن يقول لاى حد من صحابه يعمل كدا نيابه عنه ده اقل شئ لو حبيبن ندخل باكتر من عضويتين مش نسجل بعضويات اكتر من 2 بنفس الجهاز
وكل اللى اشتركوا معاك وضعين روابط لمنتديات مختلفه وممكن يكونوا اقارب او اخوات
سلاااااااام

طيب بلاش الكلام ده

ومحد جبرك تخش المسابقة

ولو مو عاجبك قولي انك تريدي الخروج من المسابقة لاخرجك انا عضويتك من السحب

اما تقولي زي هالكلام وتريد استمرار فانتي غريبة ؟

فحددي يان تريدي تكملي او لا ؟

more_horiz
لا اريد ان اكمل

more_horiz
انا ماكنتش اعرف الطريقه للحصول على اعتمادات بس عرفت خلاص الحمد لله وخير ربنا كتير

more_horiz
اوك سيتم حذف عضويتك من السحب

وشكرا لك على المشاركة

فالان اصبحو 5 اعضاء باقي

more_horiz
لا اخى 3 من فضلك
الناس ذنبهم ايه
وانت مش خسران شئ خت المواضيع والاعضاء اللى طلبتهم سيب الناس تاخد اللى طالباه

more_horiz
الان انتي خارج المسابقة

ارجو عدم التدخل في شئ لا يخصك

السحب على الفائز ب 500 اعتماد فورية لمنتداه مع منتديات ميامي - صفحة 3 Icon_smile

more_horiz
تم التسجيل بإسم
Ŧђε µŋĐ£я ŦĂķэŘ

ولكـن ما يجب أن تغعل للفوز بالمسابقة هل بتصميم تصاميم غحترافية او مساهمات او ....
ياريت توضح

more_horiz
اخي 10 مواضيع و5 ردود

وستدخل السحب

واذا تم سحب اسمك فستأخذ 500 اعتماد

more_horiz
تم التسجيل بأسم

eslamhi7

more_horiz
اخى اين اضع فى التعليق اين التعليق الذى اضع فيه

more_horiz
تم استلام الاعضاء

اخر عضو في السحب هو
eslamhi7

لن يقبل اعضاء اخرين

انتظرو ردي باسم الفائز
اليوم
او غدا

وشكرا لكم

more_horiz
النتائج

فوز العضو (المحبوب) بالسحب على 500 اعتماد

ونرجو منه ارسال رابط منتداه على الخاص
مبروك له وانشاء الله يستفيد منها

ولوحظ نشاط بعض الاعضاء في منتدى ميامي ولم يربحو

ونعوضهم بانه سيتم وضع بنر منتداهم لمده شهر في منتديات ميامي

مثل العضو

ابو نواس
والعضو
under taker

والمرجو منهم ارسال بنرهم واروابطهم ليتم وضعها في الرئيسية

وشكرا لكم

وانتظرو المسابقات القادمة

more_horiz
بالتوفيق يا رب إن شاء الله ..

more_horiz
مسابقة مميزة

مبروووووك للفائزين

------------------

تغلق المسابقة بعد نجاح رااائع

وتنقل الى ارشيف المسابقات الناجحة

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي