دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

نقدم لكم منتديات VB و المقابل بسيط جدا

mohamedmes
aiman_200020
6 مشترك

descriptionنقدم لكم منتديات VB و المقابل بسيط جدا - صفحة 2 Emptyنقدم لكم منتديات VB و المقابل بسيط جدا

more_horiz
تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عجبت عندما رأيت هنا أعضاء يريدون منتديات Vb مع أن لي بها سبق تجربة و هي ممتازة بلاشك و لكنها تحتاج لتطوير سريع و زيادة قاعدة البيانات فهي محدودة نسبيا و الخطأ في الباك آب معناه ضياع مجهود شهور بل سنين في بعض الحالات فالعبث في لوحة التحكم خطير جدا لكنها جبارة في الإمكانيات بلا أدنى شك .

خلاصة القول / طالما أن هذه رغبتكم فأنا لي خبرة لابأس بها في هذا المجال بل و على إستعداد أن أعلمكم كيف تصممون منتدياتكم الأمر بسيط جدا و لا أفهم لماذا هي منتشرة الطلب في المنتدى هنا .
سأدرج لكم شرح وافي قريبا جدا بالصور و المناقشة فيه مفتوحة لأي خطوة وقفت معكم.

و نقدم لكم منتديات VB و المقابل بسيط جدا

فقط 20 موضوع و 30 رد .

هذا عرضي لمن يريده جاهز و يسلم له باليوزر و الباسوورد فقط .

و العرض قابل للتفاوض لتعم الفائدة لكن في حين كثرة الطلبات لاتضع مواضيع أو ردود إلا بعد الرد بالموافقة عليك .

و نحتاج منك حساب جوجل الخاص بك أو تنشيء إيميل جديد حسب رغبتك وترسل لنا اليوزر و الباسوورد على الخاص للسرية و سنكون أمناء عليه و سيتم إزالته فور تسليمك الموقع فلا تسألنا عنه بعدها و تستطيع تغيير الباسوورد حينها .

نقدم لكم المنتدى بنسخة الهاكات مرفقة معه أما الإستايلات موجودة بمنتدانا قمنا برفعها خصيصا من أجل الجميع .

descriptionنقدم لكم منتديات VB و المقابل بسيط جدا - صفحة 2 Emptyرد: نقدم لكم منتديات VB و المقابل بسيط جدا

more_horiz
عندك ثلاثة إسكريبتات خطيرة جدا محتاجة تعديل كونفج عاملة شبه اللعب بالنار .

هههههههههههههه

عموما هجربها عندي الأول .

و محتاج بيانات دخول الإدارة عندك ياريت تبعتها ليا على الخاصو تأكد إنك بعتها . Laughing

descriptionنقدم لكم منتديات VB و المقابل بسيط جدا - صفحة 2 Emptyرد: نقدم لكم منتديات VB و المقابل بسيط جدا

more_horiz
و محتاج بيانات دخول الإدارة عندك ياريت تبعتها ليا على الخاصو تأكد إنك بعتها .

و الله إنت راجل زي العسل أنا فاكر إن عندك لوحة إدارة و طلع إنك لسه مرفعتش ملف الفيب أصلا.
ههههههههه
عموما أنا عندي نسخة متواضعه و مضمونة من منتديات المشاغب و معاها الهاكات و كل حاجة هظبط لك ملف الفيب و ربنا يسهل و أقدر أظبط لك السكربتات كمان .

و لا تنسى فقط 20 موضوع و 30 رد في منتداي لما أخلص لك اللى طلبته .

more_horiz
كثيرر جداا واحد قلي بس حط طلب شو هاض ولوووووووووووو

more_horiz
كثيرر جداا واحد قلي بس حط طلب شو هاض ولوووووووووووو

ممكن نصف طلبي اللى فوق لكن مايقل عن ذلك وولا يهمك ياغالي .

more_horiz
لسه مرفعتش ملف الفيب أصلا

انا مايعرفش في الفي بي
وشوفت منتديات رافعة اسكربتات من غير رفع ملف في بي

more_horiz
انا مايعرفش في الفي بي
وشوفت منتديات رافعة اسكربتات من غير رفع ملف في بي

الحمد لله أنا ظبطهولك و رفعت لك ملف الفي بي و بالنسبة لسكريبت مركز تحميل كليجا مش عاوز يتفعل و باب التسجيل فيه مغلق لكن أنا رفعت لك السكريبت و ضيفت قاعدة بياناته و كله تمام ممكن تفعله في أي وقت و التاني بتاع إختصار الروابط تمام و شغال لك في الثالث و الباقي كبير جدا مش عارف 40 ميجا و حاجات ضخمة كده ههههههههه .

ربنا يسهل و أخلصهالك .

وده رابط منتداك :

http://www.zamaleksc.fi5.us/vb

more_horiz
شكرا ليك وحاول ترفع الباقي من فضلك

more_horiz
رابط اسكربت اختصار الروابط ايه

more_horiz
إتفضل سكريبت إختصار الروابط :

http://zamaleksc.fi5.us/sort-link/

إنت تعرف لو رفعتهم لك كلهم تعرف تشغلهم ؟
أنا شغلت لك إختصار الروابط دلوقتي .
و الباقي كل واحد وليه طريقة و بقعد أدور لو تعرف تفعلهم يكون أحسن أو على الأقل الطريقة .
و إلا بقى تستنى معايا شوية
Laughing

more_horiz
ايه الاسم والباسوورد

more_horiz
مش فاهم إسم وباسوورد بتاع إيه دي من غير و عموما لو دخلت لوحة الإدارة دلوقتي هتشوف تقريبا البيانات هي هي مع تغيير بسيط في إسم قاعدة البيانات لكن الإسم و الباسوورد مغيرتهوش .
لو تقصد بتاع لوحة الإدارة للمنتدى الإسم : الإدارة
و الباسوورد نفسها بتاع السي بانل و تقدر تغيرها بس خليها لغاية ما أخلص .

more_horiz
ياباشا رابط تحميل إسكريبت الرياضة جوة موضوع كرة القدم مش شغال ياريت تشوف رابط تاني :
http://www.alamuae.com/up/Folder-005/1170461108_football1.zip

more_horiz
ممكن انت ترفعلي اي سكربت كرة قدم

more_horiz
أوكي حبيبي بس لازم إنت تدور على ماأخلص تحميل الألعاب الضخمة دي و لو ملقتش يبقى هدور أنا و أمري لله . Laughing

more_horiz
انا احاول البحث الان

more_horiz
نقدم لكم منتديات VB و المقابل بسيط جدا - صفحة 2 Icon_sad

more_horiz
نقدم لكم منتديات VB و المقابل بسيط جدا - صفحة 2 Affraid

more_horiz
عرضنا مازال مستمر و في إنتظار طلباتكم .

more_horiz
يتم غلق الموضوع ؛
لمرور مدة طويلة
على آخر رد به ولذلك يعتبر الموضوع مهملا

مع تحياتي
MarwanSoudies

::ss554dd::

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي