دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

descriptionالمسامح كريم Emptyالمسامح كريم

more_horiz
السلام عليكم

انا عضويتى الادارة كريم واتقصيت من الدردشة مستحقهاش انا غلطت والمشرف طردنى وضهزرت معا ومفيش مشكلة لاكن هو قصانى من اول تحذير وهو لما
وانا سكت ومعملتش حاجة تانى راح قصانى من الدردشة وتعتبر اول مرة لية من 4 سنين وانا وريت صور لامير انة كان بيحزر الاعضاء بنفس للتصويتات بردة
والاعلانات داخل الددشة والله وحزرهم اكثر من 3 مرات مش زية مرة واحدة والصور تثبت ذلك مع امير لاكن امير مردش عليا ععتبرة انة مشغول وخلى اعضاء تغلط فينا
وواحدة غلطت فى المصريين وهو معملهاش حاجة وملحقناش نصور لانة جدد الدردشة وهى اعتزرت لية بعدها بشوية وقالت انا اسفة على ما بدر منى وعلى اهلى مصر

فارجوا منكم ارجاع العضوية
لانة ربنا بيسامح ومفيش انسان بيغلط فارجوا منك ان تسمحونى وترجعة العضوية وكل بيغلط حتى مشرف عام المنتدى بدون ذكر اسماء قال علينا تفاهة
وشكرا

descriptionالمسامح كريم Emptyرد: المسامح كريم

more_horiz
وعليكم السلام

طبعا انا شفت رسالتك

لكن كان هو القوانين انك فعلت شي مخالف لقوانين الدردشة وانت اعلم من غيرك بهذه القوانين لانك كنت مشرف دردشة سابق
لكن كما قلت هذه المرة سماح لك نضرا لعدم بدور منك اي مخالفة طيلة هذه الفترة .. فتم اعادة عضويتك من الاقصاء
لكن لو تكرر الامر ستكون العقوبة اشد .... بالتوفيق لك عزيزي

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي