دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

descriptionلوسمحت ده تانى طلب ليه ياريت بقى الاهتمام Emptyلوسمحت ده تانى طلب ليه ياريت بقى الاهتمام

more_horiz
بسم الله الرحمن الرحيم

مطلوب 2 توقيع فلاشى الوان حلوة وجذابة واحد مكتوب عليه
منتديات كل العرب كل ماتحتاجه تجده لدينا ومكتوب فيه بردو رابط المنتدى www.allarab4ever.ahlamontada.com

الثانى بقى يكون موجود فيه صورة لشاب ويكون مكتوب فيها medo_ahlawe مصمم منتديات كل العرب

وعايز التوقيعين يكونوا فلاشيين والوان حلوة ولازم التوقيع الاول يكون مناسب لاستايل المنتدى لمعاينة المنتدى الرابط فى التوقيع

شكرا ارجو السرعة

descriptionلوسمحت ده تانى طلب ليه ياريت بقى الاهتمام Emptyرد: لوسمحت ده تانى طلب ليه ياريت بقى الاهتمام

more_horiz
جاري

descriptionلوسمحت ده تانى طلب ليه ياريت بقى الاهتمام Emptyرد: لوسمحت ده تانى طلب ليه ياريت بقى الاهتمام

more_horiz
http://dc07.arabsh.com/i/01125/lo5qqmkesb5d.swf
الاول الثاني لم افهمه

more_horiz
واتفضل التوقيع التانى

http://mot7rk.com/mot7rk/upload/wh_78539041.swf

تحياتى

more_horiz
جميل جدا بس ممكن تصغيرمقاسات الصورة شوية

يا جماعة التوقيع الاول يكون مقاس متوسط ومكتوب فيه ((((منتديات كل العرب كل ماتحتاجه تجده لدينا
www.allarab4ever.ahlamontada.com)))))

وشكرا لتفهمكم

more_horiz
اخي ضع التوقيع سيكون صغير

more_horiz
طيب هو انا مينفعش احفظ التوقيع على الجهاز بتاعى

more_horiz
وياريت تصمملى التوقيع الاول انا وضحته تانى

more_horiz
ها ردك ايه يا استاذ كاظم

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي