دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

descriptionمنتدى عالم البنوتات سجلي ولن تندمي قومي بالدخول للموضوع وشوفي رايك Emptyمنتدى عالم البنوتات سجلي ولن تندمي قومي بالدخول للموضوع وشوفي رايك

more_horiz
شوفوا يا بنوتات انا منتدايا لسة ماكملش اسبوع وتعبت فيه كتير فا عشان كدة اناهعمل مفاجاة وهي اول 3 عضوات هيسجلوا هخليهم مشرفات على القسم اللى هما عايزينه اى قسم وكمان مكافاة 100 نقطة وبعدين بس انقري على كلمة تسجيل هيعجبك شكل التسجيل اوى بس سجلي وانا هفعلك بس اكتبي بياناتك بس بس بسيطة اوى هتخسروا ايه يما هتسجلوا بالعكس دة احنا هنفرفش وهنقدم عروض حلوة اوى ولو بقيتوا نشطاء اوى ممكن اخليكوا مديرات ياللا سجلوا انا محتاجة اداريات ومشرفات ومصممات ومراقبات ونائبات كل دة انا عايزة المنتدى هيعجبكوا اوى واللى مسجلين فيه صحباتي بس هتسجلوا صح صح ::yaho:: santa :?: :?: :?: Shocked Shocked Shocked Shocked What a Face What a Face What a Face عالعموم فكروا براحتكوا وانا صادقة فى كل اللى قلته اول 3 عضوات هيكونوا مشرفات حالا بالقسم اللى يطلبوه + 100 نقطة كله مجانا مقابل التسجيل فقط فى المنتدى الرائع ولو مش عايزيين ممكن اقترح اقتراح نتبادل التسجيل بس ردوا علياااااا رابط المنتدى :من هنا ::kwelpic:: ::kwelpic:: ::kwelpic::

descriptionمنتدى عالم البنوتات سجلي ولن تندمي قومي بالدخول للموضوع وشوفي رايك Emptyرد: منتدى عالم البنوتات سجلي ولن تندمي قومي بالدخول للموضوع وشوفي رايك

more_horiz
موفقةة زورينا www.azerty.rigala.net

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي