دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

descriptionقوانين قسـم المسابقات - الألعاب - ألالـغـاز Emptyقوانين قسـم المسابقات - الألعاب - ألالـغـاز

more_horiz
بســم الله الرحـــمن الرحــيم

اهلا بكــم فى منتدى الدعايه والاشهــار العربــى قوانين قسـم المسابقات - الألعاب - ألالـغـاز Egyghostal2sharal3arape " مع تمنياتنــا لكــم بقضـاء وقت ممتع وشيـق معنــا "

هذة هى قوانـيـن القسم الترفيهـــى " يرجــى الألتـزام بهــا "

1- يمنع منـعا باتـا وضع اى موضوع اشهارى فى هذا القسم هذا القسم ترفيهى فقط لا غير

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

2- يمنع ايضا وضع اى مواضيع الغرض منها زيادة عدد المشاركات مثل مواضيع

حمله المليون رد ؛ هيا بنـا نصل الى الف صفحـه الـخ .... ؛ كمـا يمنع الردود المتتاليه فى المواضيع

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

3- يحق لك فتح موضوع اخر بعد ان يتوقف موضوعك الاول وبعد ان تقوم بطلب

الاغلاق من مشرف المنتدى او ان تنتظر اسبوع لطرح موضوع جديد ان اردت ترك الاول مفتوح

4-الاخذ بالاعتبار ان هذا القسم للتسلية فأي موضوع غير ذالك سيتم نقله الى القسم الخاص فيه .

5-عدم التعرض لأي شخص/ عضو بالإهانة ، الإيذاء أو التشهير ، أو كتابة ما يتعارض مع القوانين المتعارف عليها في المنتدى .

6-الرجاء التأكد من الموضوع قبل وضعه ، لأن المواضيع المكرره سيتم نقلها الى سلة المهملات مباشرا

7- مراعاة الذوق والآداب العامة ، وعدم طرح ما يخل بهما .

8-اى موضوع به ردود متتاليه من صاحب الموضوع ينقل فورا الى المهملات
والعضو الذى يساهم بمواضيع الاخرين ويكرر ردود متتاليه يسجل له انذار ويعرض عضويته للطرد
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

, وتذكروا دائمـا ان الهـدف الرئيـسى للقسـم هو حب الاعضاء بعضهم لبعض

وبالتالـى اذا تحدثت مع عضو ما في اي موضوع ضع امام عينـيك ان الكلمه الطيبه صدقه

يرجـى الألتـزام بهذة القوانين حتـى لايتم اهمـال موضوعك

قوانين قسـم المسابقات - الألعاب - ألالـغـاز 886773

descriptionقوانين قسـم المسابقات - الألعاب - ألالـغـاز Emptyرد: قوانين قسـم المسابقات - الألعاب - ألالـغـاز

more_horiz

ينقل لقسم الاشراف

احمد انا متذكر كويس جدااااااااااااااااااااا انى عامل القوانين فى الركن دا من سنة ونص حتى انت واخدها كوبى بيست
مين حذف الموضوع ؟!

descriptionقوانين قسـم المسابقات - الألعاب - ألالـغـاز Emptyرد: قوانين قسـم المسابقات - الألعاب - ألالـغـاز

more_horiz
اقتراااااح

more_horiz
يا اخي احمد الياسرجي

انا قلت
لذلك يا اخي معتز ويا اخي احمد الياسرجي اي منكما لا يفرق

قوموا بالتعديل على هذه القوانين واعيدوا صياغتها .. لطفاً
بشكل يفهم القانون هذا بشكل سليم

التعديل وليس عمل جديد قوانين قسـم المسابقات - الألعاب - ألالـغـاز 175195

more_horiz
محتاج رد يا احمد مش لينك ومش هدخل على لينكات
السؤال واضح
مين قالك تعمل قانون وتثبتة دا رقم واحد
رقم اتنين مين قالك تحذف موضوع قانون
؟؟

more_horiz
اللى قالك في اللينك هو اخى امير
واكيد كل شىء واضح باللينك

more_horiz
يا استاذ احمد
انا عاوز مبرر لحذف موضوع القانون الاصلى ؟
ومبرر لنقل موضوع القانون كوبى بيست
ومبرر لتثبيت موضوع قانون دون الرجوع للطاقم الادارى ...الخ الخ الخ
محتاج تفسيرات لكدا لعرض ردك على عم حامد ، لأنك عارف تثبيت قوانين دون الرجوع لية هو شخصياً دى حاجة مش بسيطة.

more_horiz
يا غالى انا فهمت من كلام امير انى اغير الموضوع مع التعديل البسيط بصيغه مفهومة لرقم 8
مش غيرت تغيير عشوائى هذا ما فهمته
وعذرا لو كنت فهمت الامر غلط

more_horiz
طيب ياحمد رجع الموضوع الاصلى لمكانة وحصل خير.

more_horiz
EGy Ghost كتب:
طيب ياحمد رجع الموضوع الاصلى لمكانة وحصل خير.

الموضوع في قسم ارشيف الاشراف

رجعه انت افضل اصلى انا صايم انهردة وتعبان قوى
وعدل البند رقم 9

more_horiz
رجعه انت افضل اصلى انا صايم انهردة وتعبان قوى

انت محسسنى ان ارشيف الاشراف دا فى بلد تانية وهتروح المطار لسا ههههههههههه
اول مرة اعرف ان حد بيصوم فى رمضان ..سبحان الله بجد :-)

more_horiz
لا طبعا هو داخل مصر بس محافظة غير محافظتى وطبعا دة يعتبر سفر في رمضان
وانت عارف اللى بيصوم برمضان بيبقى عامل ازاى
ولا انت مش صايم هههههههههههه شكلك فاطر

more_horiz
لأ ياعم صايم عيييب يامان ، بس بسمع ان المحاميين هما اللى بيفطروا - كلام فى سرك - مابصدقش :-P
إنقل الموضوع ياعم واجرة التاكسى على عم حامد .

more_horiz
ليه يعمنا هو المحامين مش مسلمين
عمتا كل مكان فيه الحلو والوحش
يااااااااااااا فاااااااااااااااااطر

more_horiz
كفاية خناقة انا نقلتها حقكم عليا انا
انا نقلتها لانى فى ناس سالت عليها
العبو بقا مع بعض بعد كدة
قوانين قسـم المسابقات - الألعاب - ألالـغـاز 557207

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي