دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

محمد المساعد مطلوب توضيحك

5 مشترك

descriptionمحمد المساعد مطلوب توضيحك - صفحة 2 Emptyمحمد المساعد مطلوب توضيحك

more_horiz
تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

https://www.pubarab.com/t285217-topic#2503843

descriptionمحمد المساعد مطلوب توضيحك - صفحة 2 Emptyرد: محمد المساعد مطلوب توضيحك

more_horiz
بسم الله الرحمن الرحيم

هذا اخر رد ليه باذن الله

بما اننى من وجهه نظركم :
انا اللى غلطان ..وانا اللى نصاب..وانا اللى المفروض لا اعترض ..
كما تم تطبيق عقوبة ضدى وايضا لصالح العضو زوووكا
فلذلك قررت الاتى :
1-تسلم 100 اعتماد للعضو "اتمنى جلب رابط منتدى العضو + اسم عضوية + كلمة سر"ذلك لتجنب وضع اسمى فى العضو لا يفى بالوعد
2-عدم فتح اى عرض أو اى شى فى المنتدى
3-واذا ارتم سحب الرتبه ايضا فلا مشكلة من ذلك

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

descriptionمحمد المساعد مطلوب توضيحك - صفحة 2 Emptyرد: محمد المساعد مطلوب توضيحك

more_horiz
محمد المساعد

سؤال شخصي معلش واسمحلي فيه يعني
انتا فيه حد بيلعب في دماغك ؟
على حسب مانتا كاتب في بيناتك الشخصيه ان عندك 20 سنه يعني راجل بتعرف تتحكم في اسلوبك وتتحكم في تفكيرك
وعارف بترد وبتتكلم ازاي وكدا
ايه بقا اللي انتا عاملو فوق دا ؟
بتتكلم وبترد على نفسك
مش عارف تركز قبل ماتكتب وبعدين تكتب اللي انتا عايزه كله في رد واحد !
وبعدين برضو عايز افهم انا النقطه دي
-تسلم 100 اعتماد للعضو "اتمنى جلب رابط منتدى العضو + اسم عضوية + كلمة سر

تتمنى جلب رابط منتدى العضو على اساس مين اللي هايجيبلك الرابط هوا احنا اللي وعدناه ولا انتا

اسم العضويه محمد المساعد مطلوب توضيحك - صفحة 2 4111112379 ؟؟؟ عضوية ايه ياحج

كلمة السر محمد المساعد مطلوب توضيحك - صفحة 2 4111112379 ؟؟؟؟ بتاعت ايه يامعلم ؟

انتا ناوي تدي الراجل 100 اعتماد ولا تهكر منتداه ؟ محمد المساعد مطلوب توضيحك - صفحة 2 491614

more_horiz
تتمنى جلب رابط منتدى العضو على اساس مين اللي هايجيبلك الرابط هوا احنا اللي وعدناه ولا انتا

اسم العضويه ؟؟؟ عضوية ايه ياحج

كلمة السر ؟؟؟؟ بتاعت ايه يامعلم ؟

انتا ناوي تدي الراجل 100 اعتماد ولا تهكر منتداه ؟

يا حاج اهكر ايه !!

more_horiz
محمد المساعد

سؤال شخصي معلش واسمحلي فيه يعني
انتا فيه حد بيلعب في دماغك ؟
على حسب مانتا كاتب في بيناتك الشخصيه ان عندك 20 سنه يعني راجل بتعرف تتحكم في اسلوبك وتتحكم في تفكيرك
وعارف بترد وبتتكلم ازاي وكدا
ايه بقا اللي انتا عاملو فوق دا ؟
بتتكلم وبترد على نفسك
مش عارف تركز قبل ماتكتب وبعدين تكتب اللي انتا عايزه كله في رد واحد !

لما حد يستفذك مش هتعرف انت بتقول ايه حت لو عندك 100 سنه

وبعدين ارد على نفسى ازى يا استاذى ؟؟؟؟

انا لقيت انه مفيش فائده فهقول ايه

قلت هات الرابط وانا احوال

على ما اظن انا كده معنديش عيب

ولا ايه

+

بالنسبة لرابط المنتدى الاخ احمد قافل الموضوع !!!

كلمة السر واسم عضوية عاديين علشان ابعت بيه الاعتمادات ولا بتتبعت ازى ؟؟؟

more_horiz
بس برده يا اخ حامد انت مردتش عليا

فى الرد بتاع احمد ده ينفع يعنى كده كده العيب عليا ولا ايه بالضبط ؟؟

more_horiz
للعلم : تم اعطاء الصلاحيات للعضو كما قال الاخ احمد اتمنى ان ينفذ الشروط كاملة حتى يتنهى هذه الموضوع

more_horiz
للعلم الشروط كالتالى:
90 موضوع فى قسم الالعاب والبرامج مرفق معه صورة باسم المنتدى
مطلوب 4 اشخاص فقط

تفضل الرابط الموجود به الشروط

https://www.pubarab.com/t284741p45-topic

حين تنفيذ الشروط وتعديل الموضوع سيتم الارسال

على ما اظن انا كده معنديش عيب

+

بس فى سؤال ممكن اسأله

هو ليه الاخ ايجى كويت متعاطف مع زووكا ؟؟؟
"بالرغم من انه سبنى وشوه سمعتى وارسلت له راساله لاتفاهم معه ورفض"
يبقى كده من فضلك اخى حامد انا عندى عيب ؟؟؟

بالنسبة لكلامى انا اسف لو لغبط شوية فى الكلام

محمد المساعد مطلوب توضيحك - صفحة 2 235873

more_horiz
منتظر الرد

more_horiz
?????????

more_horiz
مين ايجي كويت ؟
ثانياً مو متعاطف معه هذا القانون يا محمد
اما على انه سبك لو سبك بالاشهار هات لي الدليل وانا اتصرف اما لو خارج الاشهار
لا علاقة للاشهار بما يحدث خارجه

more_horiz
مين ايجي كويت ؟
معلش قصدى ايجى كوست "EGy Ghost"
ثانياً مو متعاطف معه هذا القانون يا محمد
استاذى الغالى القوانين ان الاخ زووكا يغلط ويحسبن ويهدد وفى الاخر اطلع انا اللى غلطان والاخ احمد يغلق الموضوع ويكتب
" لسلوك العضو السىء ، صاحب العرض تجاة الاعضاء المشتركين فى عرضة :: يُغلق الموضوع ::
فى حالة امتناع العضو عن ارسال الاعتمادات لمستحقيها يتم اخبارنا مباشرة عن طريق ركن الشكاوى ، ليتم التصرف مع صاحب العرض ..لن يضيع حق لأحد الاعضاء داخل هذا المنتدى ، والكلام للجميع
انتهى ."
حضرتك شايف طبعا يا ماترى الرد ده ينفع الاصول كان الرد يكون مش عليا انا لانى بعت خاص اتفهم مع الاخ وقالى انا كده كده هأخذ الاعتمادات ؟؟؟ وغير كده الاخ أحمد يرد بكل تعاطف مع العضو ليه بقا وانا اللى ااخذ عقوبة وكمان لو مدفعتش هيضع اسمى بين اعضاء لا يفون بالوعد انا لما قلت مش هعطى الاعتمادات ده حصل بعد ما ارسلت للعضو زووكا كنت هتفاهم معه وبقله عدل المواضيع قالى "انا كده كده هأخذ الاعتمادات" ده ينفع منتظر ردك يا ماترى

اما على انه سبك لو سبك بالاشهار هات لي الدليل وانا اتصرف اما لو خارج الاشهار
لا علاقة للاشهار بما يحدث خارجه
ادخل يا ماترى على الموضوع وانت هتشوف بنفسك وقال عليا نصاب

منتظر ردك اخى

more_horiz
بخصوص التصرف احمد مشرف عام قديم وعارف طريقة التصرف
و زووكا حتى مو من اصحاب احمد علشان نقول - حاشا احمد - انه يتحيز له
اما عن رد ايجي جوست انا شخصياً معترض عليه وهذا رأيي الشخصي
خصوصاً لما يكون لاحد اعضاء الفريق فهذا يجب ان يكون بينهم اسلوب جيد ولو امام الاعضاء

اما بخصوص انه يعدل المواضيع وتعطيه الاعتمادات هذا حقه والدليل هو عدم اعتراض حامد على الكلام حين دخوله

لكن كلمته نصاب وهذا من حقك لاحقاً ان لا تتعامل مع العضو نهائياً

more_horiz
بخصوص التصرف احمد مشرف عام قديم وعارف طريقة التصرف
انا مش بعترض ولا حاجة انا بس بقول ملحوظة
و زووكا حتى مو من اصحاب احمد علشان نقول - حاشا احمد - انه يتحيز له
انا شايف ان الضغط الكبير على الفريق يعنى لو الاخ احمد كان رد على الاخ زوووكا وقاله انت غلطان وانا حطيت دليل كان هيبقى رد تمام وكمان كان حذرنى حتى لو على العام بس يبقى حذر الاثنين من انا لوحدى ومن رغم انى مش غلطان
اما عن رد ايجي جوست انا شخصياً معترض عليه وهذا رأيي الشخصي
خصوصاً لما يكون لاحد اعضاء الفريق فهذا يجب ان يكون بينهم اسلوب جيد ولو امام الاعضاء
انا بس كنت عايز يرد على زووكا ويقله ان يتكلم باحترام ولو له حق هيأخذه بس لكن انه يقول انى غير محترم واسلوبى مش كويس ده غلط فى حد ذاته وبعدين انا لو جبت الردود بتاع الاخ أحمد صراحة الردود صدمتنى وبالخصوص الرد اللى فى العرض كان نفسى يكون الرد مش عليا لوحدى ويكون رد افضل من كده

اما بخصوص انه يعدل المواضيع وتعطيه الاعتمادات هذا حقه والدليل هو عدم اعتراض حامد على الكلام حين دخوله
ماشى يا عم انا مقلتش حاجة ..
انا لما قلت فى الموضوع هنا وهناك انى مش هعطيه اى شى كانت متعصب شوية علشان الرد زووكا عليا فى الخاص

لكن كلمته نصاب وهذا من حقك لاحقاً ان لا تتعامل مع العضو نهائياً
انا مش هفتح اى عرض هنا تانى باذن الله تعالى
علشان لا ارى اهانه مثل هذه الاهانه

معلش يا ماترى هقلك على حاجة الموضوع ده حصل معايا فى مركز الاعتمادات انا مشرف هناك ممكن تبقى تعمل زياره بسيط وتشوف رد المشرف العام كان عامل ايه
صراحة اختلاف شاسع بين هنا وهناك

+

كمان عايز اقول اننى سلمت الكثير من الاعتمادات فياترى هنصب على 100 اعتماد ؟؟

+

يا ريت يبقى الفريق عموما مش فريق الدردشة لا فريق المنتدى كله يكون له معامله افضل من هذه وان تكون مثل هذه الردود فى قسمنا الخاص وليس على العام

هذه وجهه نظر

more_horiz
شوف يابنى هتتعامل حلو مع الاعضاء انا شخصياً هحطك فوق راسى ، هتعيش اللحظة على اعضاء بالرتبة اللى معاك اقسم بالعظيم ماهيكون ليك مكان هنا
اتعاملت معاك بالادب وبالزوق لكن فى ناس كدا ماتحبش الادب والزوق كانت النتيجة انك بتقولى اه عافية وهتعمل اية وكلام بيدل على قلة احترام ويمكن اول مرة من سنتين حد فى الفريق يتكلم معايا بالاسلوب دا
الرسالة وصلت ، يغلق الموضوع

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي