دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش

محمد المساعد
أبو مسلم
MR.ShEkO
D.YouSSef
MaTaRy
As M eR
Dr.jnoon
ALEXA
12 مشترك

descriptionقوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 Emptyقوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش

more_horiz
تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم أخوانى و أخواتى

هذة هى قائمة القوانين الجديدة التى لا تقبل النقاش بعدما يحدث تجاوزات كل مرة بعد وضع أى قوانين

و عدم الإلتزام بها

البند الأول : ممنوع منعا باتا إقصاء أى عضو الا فى حالتين فقط صور إباحية إقصاء مباشر دون أنذار أو سب متكرر بعد انذارين يتم إقصاءه مع تصوير الشاشة بذلك

البند الثانى : مسموح بكتابة عدد من السطور ورا بعض و ليس تكرار الدردشة بطريقة مزعجة يعنى لو رابط منتدى بيتم وضعه ان زاد عن 5 مرات ورا بعض دون فارق اى كلام اخر مثال
www.pubarab.com
www.pubarab.com
www.pubarab.com
www.pubarab.com
www.pubarab.com

اخراج و اول ما يدخل تانى تحذير
لو كرر العمليه اخراج ثم تحذير
لو تكرر العملية للمرة الثالثى اقصاء و يتم تصوير الحالات كلها الاقى صور انذارات لكل مرة و سبب الخروج

البند الثالث :
وضع ورابط صور كبيرة انذار ثم انذار ثم اخراج و انذار ثم اقصاء مع تصوير الحالات كلها

البند الرابع :
ممنوع التحدث فى الهاكر و أى حد يتكلم فى الهاكر انذار ثم إنذار ثم إخراج
لو تكرر الامر بتراسل أحد المشرفين الموجودين لطرد العضو يومين بهذا الصدد مع أخذ صور لما حدث

أى قوانين أخرى لاغية
ما صعوبة تنفيذ ما هو مكتوب هنا
ايسن روح القانون
اين عدم التلكك مع الأعضاء على كل كلمة و كل نفس
اين روح الضيافة و الكرم مع الأعضاء
لما نقف كعساكر و ليس كأصدقاء على الدردشة
و نتعلم و نوجه الاخرون بأسلوب حسن
بدلا من كلمة ممنوع يمنع ممنوع يمنع

من لا يريد التعامل بهذة القوانين المبسطة
فيمكنه ترك الأخرون يتعاملون بها و ينسحب من الفريق

descriptionقوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 Emptyرد: قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش

more_horiz
ALEXA كتب:
مستر شيكو عمل فريق الدردشة هو الدردشة فقط
و ليس تصيد الأخطاء
و ادى عضو بسأل ليه اتكتبى غلطه و المشرف اخد انذار
و اتحداك انى ممكن اطلع اكتر من اسم و هاتقولوا حصل غلط برضة ف يهم
4 صفحات يا عالم مقصيين
ازاى يعنى

اوك اختى اوافقك الرائ لكن انا لم اقم باقصاء اى عضو بدون سبب

ولو شايفه انى عملت غلط تفضلى فى ملفى وابحثى وقوليلى انى عملت غلط

وانا سوف احاسب نفسى عليه

descriptionقوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 Emptyرد: قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش

more_horiz
السلام عليكم جميعا
أولا أختي الكريمة العضو اللي وضع صورة وهو لا يعرف القوانين طلع يعرف القوانين وله عضوية أخرى ودخل بيها وقالي انو زعلان مني لما سألتو قالي انو هو صاحب العضوية اللي وضعت الصورة وقدم اعتذارو مني ولو أردت التأكد راسليه

النقطة الثانية قانون تصوير كل تنبيه هذا كثير جدا والله
لو صورنا كل تنبيه وقضينا وقت كثير معه ما راح نقدر نواصل مراقبة الدردشة راح يكون شغلنا كلو بتصوير ورفع الصور ووضعها في الموضوع الخاص بنا سنجد ان وقت خروجنا قد حان

more_horiz
هل مسموح بوضع رابط مواضيع برامج الاختراق ؟

more_horiz
يا جماعة البند ده

لبند الثانى : مسموح بكتابة عدد من السطور ورا بعض و ليس تكرار الدردشة بطريقة مزعجة يعنى لو رابط منتدى بيتم وضعه ان زاد عن 5 مرات ورا بعض دون فارق اى كلام اخر مثال
www.pubarab.com
www.pubarab.com
www.pubarab.com
www.pubarab.com
www.pubarab.com

مينفعش خلاص التكرر ده

الكل بيضع الروابط كده

واحنا مش بنقدر نتكلم

بالرجاء تغيير القوانين

لانها صعبه اووووووووى

more_horiz
يا جماعة هو ده الكلام اللى عندنا و هى دى قوانين الشات عندنا
و مش هاتتغير

more_horiz
يعني مفيش امل
قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 491614
ولا حتي سعاد !!

more_horiz
ALEXA كتب:
يا جماعة هو ده الكلام اللى عندنا و هى دى قوانين الشات عندنا
و مش هاتتغير

المنتدي في الاول وفي الاخر منتداكم واحنا منزيدش عن اعضاء عاديين
بس يا جماعا الموضوع لو كدة يبقا تودعوني وهتوحشوني بجد
قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 24743253

more_horiz
انا مش مقتنع خالص بالقوانين دي

::arabcomment::

more_horiz

انا معاك يا ياسر مش مقتنع

برضوا ::arabcomment::

ياريت لو سمحتى يا داليا تراجعى القوانين تانى لو سمحت

يعنى احنا نستسمح من حضرتك

more_horiz

وانا معك

قوانين غير مقنعة تماما

more_horiz
حرام عليكم حرام حرام حرام الاعضاء سارو يتمسخرو بالمشرفين قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 24743253 قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 24743253 قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 24743253 قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 24743253 قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 24743253 قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 24743253 قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 24743253 قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 24743253 قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 24743253

more_horiz
YASIR كتب:

واناا كمـــانـ مــش مــقـــتـــنــع ابدا

القوانين صعبه بجد

والدردشه ساارت فوضى

more_horiz
؟؟؟
هذي القوانين سهلة جدا وانا كمان غير ممقتنع

more_horiz
أوك ،

more_horiz
::rofl::
أقتنعتو ما اقتنعتو مش فارقة ::rofl::
خليكم منطقيين انا مو عاجبتني القوانين بتاتا
لكن كلامنا هنا وقبل التجربة بوقت كافي لن ينفعنا الادارة هتعتبرنا ماخذين موقف من البداية
لو جربنا القوانين لمدة كافية واشتكينا راح يتقبلون الشكوى

more_horiz
إلى من يراسلونى ان قوانيم إليكسا غير منطقية
انا من طلبت منها وضع تلك القوانين
ليتعلم الكل قبل الضغط على زر الإقصاء التفكير قليلا
لان الزر صار سهل على الكل استخدامه مهما كان السبب تافهة
بدون انذار او توجيه

more_horiz
حاضر يافارس سيتم إستعمال هذه القوانين والعمل بها

more_horiz
أووك بالتوفيق للدردشة قوانين علبة الدردشة الجديدة و غير قابلة للنقاش - صفحة 2 235873

more_horiz
حرام عليكم حرام حرام حرام الاعضاء سارو يتمسخرو بالمشرفين

عندك حق

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي