دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

[^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~

D.YouSSef
mohamed alshwaily
INJUSTICE
Ahmed Almagic
MaTaRy
OmaR TigeR
new.moon
11 مشترك

description[^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 Empty[^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~

more_horiz
تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتو
تقيم مشرفين الدردشة
من15 اغسطس الى 15 سبتمبر

مشرف الدردشة
عدد ايام الحظور31يوم
عدد المواضيع
ملاحظات
Ahmed Almagic
24[^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 720147103
جيد جدا بخصوص تواجد الساعات اخي احمد ننتظر نشاط اكثر الشهر المقبل
Dr.7zn
31 [^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 720147 ---ممتاز يا محمد في القمة واصل
JEMY_NUETRON
14
94
جيد اخي كانت عندك ضروب البلد ومشاكل انقطاع النت
وقدوم قوي بعد انتها المشاكل واصل المستوى الحالى
MENATO
30[^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 720147---ممتاز واصل النشاط يا بطل
MeTrIKSS 78
21
4
يوسف لديك عده انذارات ونشاطك بدأ يخف ونريد تغير
الشهر المقبل لتبرز نشاطك
OmaR TigeR
22
16
جيد اخي الغالي وننتظرك الشهر القادم لتثبت نشاط اكبر
white dream
21
61
جيد تالين وننتظر نتيجه اكبر من النتيجه الحالي
ومقدمة غياب الشهر السابق وعذرك معاكي وبانتظارك الشهر ده لتقديم مستوى افضل
YounG DesigneR
20
2
مستوى بدأ يقل ننتظر الشهر المقبل لاظهار نتيجه اكبر ومستوى متقدم
اما بخصوص المرشحين للدردشة
سيتم بدأ عمل التقيم ابتدأ من الشهر 15 سبتمبر والى الشهر القادم يوم 15
شدو حيلكم=

تكرار المستوى الغير مقبول يؤدي الى خفض الرتبة وانزالها
[^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 95296

عدل سابقا من قبل YASIR في الثلاثاء 20 سبتمبر 2011 - 18:59 عدل 1 مرات

description[^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 Emptyرد: [^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~

more_horiz

ممكن مراجعة تقييمي أضن غبت 9 أيام فقط أو 8 بسبب إنقطاع نت وسفر ...

+]بشأن مواضيع لم أفهم شو تعني عدد موضيع وضحو لي !

description[^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 Emptyرد: [^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~

more_horiz
YASIR كتب:
تم تعديل
24[^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 720147

العدد كان في خطأ فقط ليومين تم اضافتهم
من ضمن العدد الذي جمع خلال مواضيع عدد الشرفين الدردشه
والله يا حبيبي يا احمد انا مو الي بكتب عدد من عندي
فهناك مواضيع عدد المشرفين
وعندما تكتب تسجيلك بدخول
يعتبر لك بتاريخ يوم تدخل به ويسجل ضمن عدد ايام مشرفين الدردشه
فاما تقولي دخلت شهر كامل
فهاذا يعتبر على تسجيلك في موضوع عدد المشرفين

ثانيا
Dr.7zn
مسجل دخول بشكل يومي مع الغيابات
وتواصل جيد
وتم مراجعه التقيمه والعدد صحيح وباقي المشرفين ايضا
هل من اعتراض اخر؟
تفضلو
[^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 235873

بقولك متدخلتيش ولا يوم تقولي ياسر يومان ازي ياسر ارجو تفهمني ازي واقسم بالله متوجد ع طول ما غبتيش وولا يوم اسائل اي حد اسائل اي عضو ولله ولله العضيم ابدا انا متواجد الشهر كلة ام وبسجل دخول كل يوم ام عن مستر حزن هو قال بنفسة هو غائب ودة عكسة المفروض انا مكانة وهو مكاني صح ولا غطل

more_horiz
يا جيمي انا مش مرشح يرد وبس
انا متابع كل الردود
وقريت رد دكتور حزن
ودكتور حزن يبلغني بشكل مقصود او غير مقصود عن انقطاعات النت لديه
لان الحال من بعضه فيشكيلي واشكيله ::rofl::
لذالك تم عذره

more_horiz
Ahmed Almagic كتب:
YASIR كتب:
تم تعديل
24[^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 720147

العدد كان في خطأ فقط ليومين تم اضافتهم
من ضمن العدد الذي جمع خلال مواضيع عدد الشرفين الدردشه
والله يا حبيبي يا احمد انا مو الي بكتب عدد من عندي
فهناك مواضيع عدد المشرفين
وعندما تكتب تسجيلك بدخول
يعتبر لك بتاريخ يوم تدخل به ويسجل ضمن عدد ايام مشرفين الدردشه
فاما تقولي دخلت شهر كامل
فهاذا يعتبر على تسجيلك في موضوع عدد المشرفين

ثانيا
Dr.7zn
مسجل دخول بشكل يومي مع الغيابات
وتواصل جيد
وتم مراجعه التقيمه والعدد صحيح وباقي المشرفين ايضا
هل من اعتراض اخر؟
تفضلو
[^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 235873

بقولك متدخلتيش ولا يوم تقولي ياسر يومان ازي ياسر ارجو تفهمني ازي واقسم بالله متوجد ع طول ما غبتيش وولا يوم اسائل اي حد اسائل اي عضو ولله ولله العضيم ابدا انا متواجد الشهر كلة ام وبسجل دخول كل يوم ام عن مستر حزن هو قال بنفسة هو غائب ودة عكسة المفروض انا مكانة وهو مكاني صح ولا غطل

ياحمد احنى ما نتكلم فراغ ؟
احنى عندنا مواضيع نراجعهم
انت سجلت حظور حسبناها لك
اذا نسيت تسجيل الدخول هذه غلطتك
ويمكنني بالغد اعطأك الايام الي انت غير مسجل بالدخول فيها وتراجعها بنفسك

more_horiz
اخي اعتقد اني اتواجدت 31 يوك كل الشهر ماغبت ولا يوم هع اريد تعملوني 31 santa

لان متاكد ماوضعت بي موضوع الغياب ولا رد + ماغبت ولايوم

more_horiz
يايووسف مواضيع معناها عدد مواضيعك بالشهر ودي مطلووبة وبيكون
مطلووب منك 5 مواضيع بالأسبوع
أسف للتدخل

more_horiz
MaTaRy كتب:
انا متابع كل الردود
وقريت رد دكتور حزن
لان الحال من بعضه فيشكيلي واشكيله ::rofl::
لذالك تم عذره

اوك انا معنديش مانع انا قلت اللي عندي +++ انا لا اعترض على تقييمي اعتبر نفسي ممتاز لاني مغبتش ولا يوم من يوم ما دخلت
انا قلت في ردي الاول

انا ارد واعترض لان

الساكت عن الحق شيطان اخرس بس

more_horiz
لا ياماتري لو انا غلطان مكنتيش ياسر عمل بدل 22 يوم 24 يوم صح ولا انا غلطان انا غلطان مستر حزن مش غلطنين فية
مستر حزن فعلا دخلت ايام وهو مدخلتيش ازي هو يبقا 31 ويقول ياسر ممتاز يا محمد في القمة واصل

صح والا غلط ياماتري

more_horiz
MENATO كتب:
اخي اعتقد اني اتواجدت 31 يوك كل الشهر ماغبت ولا يوم هع اريد تعملوني 31 santa

لان متاكد ماوضعت بي موضوع الغياب ولا رد + ماغبت ولايوم

نفس الرد على احمد الماجيك
تاكد من تسجيلك الدخول يوميا
الن لم تكن سجلت الدخول لم يحسب لك انك حظرت اليوم

more_horiz
MaTaRy كتب:
انا متابع كل الردود
وقريت رد دكتور حزن
لان الحال من بعضه فيشكيلي واشكيله [^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 670657
لذالك تم عذره

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
للتوضيح
اوصلها لك بشكل غير مقصود بس لا تقول لحد
[^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 557207

more_horiz
OmaR TigeR كتب:
يايووسف مواضيع معناها عدد مواضيعك بالشهر ودي مطلووبة وبيكون
مطلووب منك 5 مواضيع بالأسبوع
أسف للتدخل

وليش مآآآآآآآآآقآالي حد لو وضعت 100000000موضوع
مش بعلمي دا ولم يخبرونآآ ليييييييييييييييييييييييييه

more_horiz
ازي يعني يامتاري انت بتاخذ تسجيل يوم بيوم انا ساعت بعدل يوم كامل واعمل تسجيل خروج تاني يوم الصبح يعني ببقا موجود وبدرشة وعندك كل المشرفين ولاعضاء اسائلهم ام بخصوص جروح ياريت تشوف ردة

more_horiz
Ahmed Almagic كتب:
لا ياماتري لو انا غلطان مكنتيش ياسر عمل بدل 22 يوم 24 يوم صح ولا انا غلطان انا غلطان مستر حزن مش غلطنين فية
مستر حزن فعلا دخلت ايام وهو مدخلتيش ازي هو يبقا 31 ويقول ياسر ممتاز يا محمد في القمة واصل

صح والا غلط ياماتري

كلامك صح فعلا ! [^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 235873

more_horiz
Ahmed Almagic كتب:

صح والا غلط ياماتري

خلاص ياحمد
الوعد غدا وسأتيك بالايام التي لم يتواجد اسمك فيها
وانت تاكد بنفسك
لا داعي للعراك الزائد
كالعادة اعضاء الفريق لا يمشون الا بدليل واحنى عندنا الدليل
احنى مش ماشين ضدك ياحمد
وانا شخصيا تعجبت من التقييم
لكن هذا ما لدينا
مواضيع نجمع منها عدد الايام
على بركة الله احضر لك الايام غدا
واي يوم ترى اننا غلطانين فيه
اعترض عنه

more_horiz
ولله ياماتري انا مش عارف انت بتقول كدة ازي طب سيبك مني ياعم انا عارف ان الي هقولة مش هيقددم ولا هياخر

لاكن انا صدقني كل لايام عامل فيها تسجيل ياماتري وانا عارف انك مش ضدي بس حرم اهو انت عرفت اني مغتبيش ولا يوم اسائل كل عضو من اعضاء الفريق لو حد قالك اني غبت يوم انا هقدم طلب سحب رتبة قدمك ياماتري

بس انا بقولك الحق وام عن مستر حزن ياريت تعيد تقية وهو غائب فعلا كام يوم وشوف ردة وهو قال الحق وكلمتة عجبتني وكبر في نضري بجد

more_horiz
Ahmed Almagic كتب:
ازي يعني يامتاري انت بتاخذ تسجيل يوم بيوم انا ساعت بعدل يوم كامل واعمل تسجيل خروج تاني يوم الصبح يعني ببقا موجود وبدرشة وعندك كل المشرفين ولاعضاء اسائلهم ام بخصوص جروح ياريت تشوف ردة

يوم كامل ولا خرجت تتغدى ولا تتعشى وولا حاجة ؟
طيب مثل مانت شايف انا ما اتواجد على طول تواجدي متقطع والكل عارف ضروفي
انا ممكن اغيب خلال ذاك اليوم
وياسر كمان بالصدفة غايب نفس اليوم
لان انا رايح الاحساء مثلا وهو انقطع النت عنده كعادة العراق
هنعرف انت دخلت والا لا ازاي ؟

ثانيا ارجع واقول احنى عندنا مواضيع نبحث فيها ولا علاقة لنا برد فلان وعلان
اعرف انك زعلان لكن الامانة واجبة ولا يمكننا تاليف ارقام من عقلنا او عاطفتنا
فقط ما هو مسجل

more_horiz
Ahmed Almagic كتب:

يوم كامل ولا خرجت تتغدى ولا تتعشى وولا حاجة ؟
طيب مثل مانت شايف انا ما اتواجد على طول تواجدي متقطع والكل عارف ضروفي
انا ممكن اغيب خلال ذاك اليوم
وياسر كمان بالصدفة غايب نفس اليوم
لان انا رايح الاحساء مثلا وهو انقطع النت عنده كعادة العراق
هنعرف انت دخلت والا لا ازاي ؟

ثانيا ارجع واقول احنى عندنا مواضيع نبحث فيها ولا علاقة لنا برد فلان وعلان
اعرف انك زعلان لكن الامانة واجبة ولا يمكننا تاليف ارقام من عقلنا او عاطفتنا
فقط ما هو مسجل

more_horiz
::arabcomment::

بالتوفيق للجميع

more_horiz
طيب ياماتري ياريت ترجع تعيد تاني وانا هعيدها كلها واطلب ان الدكتور محمد الشويلي انة يتبطع معي انة لو غلطت مرة هتلغط تاني ما هو من 22 لغيط 24 مش دية غلطتة يبقا اكيد فية تاني صح ولا غلط وانت عارف يامحمد انا اية ولو ياسر وماتري غابو ا الايام دية فية اعضاء وفي فريق تاني موجود صح ولا غلط ياماتري وهو مش يوم وحد بس كذا يوم كدة وطبعا باكل وبشرب وكلة بس دكل دة نصف ساعة او ربع ساعة مش اكتر صح يااماتري ياريت يعني

ام بنسبة لموضوع مستر حزن رد علية لانك مردتيش لغيط دلوقتي وطلما التقيم اتعمل غلطت لزم ينزل من 31 يوم لغطي شوف هو غاب كام يوم وهو كان قايلي انة هيغيب 5 ايام بسبب انقطاع النت غير اليومان الي غبهم لما سائلت وهو قايلي كدة وياريت ياكد كلامي

more_horiz
Ahmed Almagic كتب:
ولله ياماتري انا مش عارف انت بتقول كدة ازي طب سيبك مني ياعم انا عارف ان الي هقولة مش هيقددم ولا هياخر

لاكن انا صدقني كل لايام عامل فيها تسجيل ياماتري وانا عارف انك مش ضدي بس حرم اهو انت عرفت اني مغتبيش ولا يوم اسائل كل عضو من اعضاء الفريق لو حد قالك اني غبت يوم انا هقدم طلب سحب رتبة قدمك ياماتري

بس انا بقولك الحق وام عن مستر حزن ياريت تعيد تقية وهو غائب فعلا كام يوم وشوف ردة وهو قال الحق وكلمتة عجبتني وكبر في نضري بجد

وصلنا لمرحلة الطفولة يا احمد ؟
اهو كل واحد حصل حاجة مش عاجبته عمل سحب رتبة ؟
متى الواحد هيكبر ويتحمل مسأولياته
وانا قلت لك انا عن نفسي شايفك في كل الايام التي تواجدت بها
لكن دائما نتعامل بالدليل
ولا نملك الدليل الا من المواضيع
وهذا ما تقوله المواضيع
اما عن دكتور حزن
ياسر هو من قيم التقييم الجديد
اما القديم نسيت انا كم اعطيته بالتقييم [^تقيم مشرفين الدردشة^]~|[ من15 اغسطس الى 15 سبتمبر]|~ - صفحة 2 143716 لكن على اية حال لا اعتقد ياسر راح يعطيه واسطة
والايام الي غاب فيهم هو اعتذر عنهم لذالك حسبت معه

more_horiz
اخي متاري انا كل يوم بسجل اكثر من 3 مرات الدخول والخروج

بس خلاص ياغالي مشكوررررررر على التقييم

وانا حبيت تقييمي ::yaho::

more_horiz
Ahmed Almagic كتب:
طيب ياماتري ياريت ترجع تعيد تاني وانا هعيدها كلها واطلب ان الدكتور محمد الشويلي انة يتبطع معي انة لو غلطت مرة هتلغط تاني ما هو من 22 لغيط 24 مش دية غلطتة يبقا اكيد فية تاني صح ولا غلط وانت عارف يامحمد انا اية ولو ياسر وماتري غابو ا الايام دية فية اعضاء وفي فريق تاني موجود صح ولا غلط ياماتري وهو مش يوم وحد بس كذا يوم كدة وطبعا باكل وبشرب وكلة بس دكل دة نصف ساعة او ربع ساعة مش اكتر صح يااماتري ياريت يعني

ام بنسبة لموضوع مستر حزن رد علية لانك مردتيش لغيط دلوقتي وطلما التقيم اتعمل غلطت لزم ينزل من 31 يوم لغطي شوف هو غاب كام يوم وهو كان قايلي انة هيغيب 5 ايام بسبب انقطاع النت غير اليومان الي غبهم لما سائلت وهو قايلي كدة وياريت ياكد كلامي

من عيوني ياحمد
غدا ساعيد التقييم بنفسي
وسادون كل شيء
بالهمسة ^^

more_horiz
تسلم عيونك يامحمد وياريت توضيح وانا باقسم بالله لاني وانا مش هاقسم با الخلقني وخلق الكل ضلم ولا حرم بس انا بقولك بلاي بشوفة

more_horiz
بس استفرار ممكن تشوف رد مستر حزن هنا ولا بتشوفوا بمواضع تسجيل الخروج والدخول بس ياريت تشوفة

https://www.pubarab.com/t211055-topic

احم
غياب ما يقارب الاسبوع بسبب مشاكل في كيبل الموزع للنت بالحي
احاول ادخل بين فترة و فترة ان شاء الله

وللعلم هو فعلا غاب كل دول واكتر انا كانت موجود يوميا

more_horiz
خلاص على كلامك
هعيد تقييمك انت + دكتور حزن تامر بشيء ثاني ؟

more_horiz
MaTaRy كتب:
خلاص على كلامك
هعيد تقييمك انت + دكتور حزن تامر بشيء ثاني ؟

طب ياماتري منتضر وع فكرة مستر حزن قالي انة غائب اسبوعين عن المنتداي

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي