دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر

The BEST DeSiGner
Alobiri
Shabab Gded
SHeba K
Mroshdy
أبو مسلم
Aliraqia Taleen
nourddine-27
Prince Mo3taz
saad design
KSTR
دلوعة مصر
JITARO
Judy
cubo
19 مشترك

descriptionضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 Emptyضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر

more_horiz
تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 Images-05ce2ea7b7

الحمد لله اللطيف الرؤوف المنان، الغني القوي السلطان، الحليم الكريم الرحيم الرحمان، الأول فلا شئ قبله والأخر فلا شئ بعده، والظاهر فلا شئ فوقه، والباطن فلا شئ دونه ،، ونصلى ونسلم ع خير البشر سيدنا محمد وع الـه واصحابه اجمعين ...

،، وبعد ،،

مرحبآ بكم اعزائى الاعضاء الأعزاء ... فى النسخة الثالثه عشر من حلقات قسم الحوار والنقاش

ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 17310

:: وضيفنا فى هذ النسخة هو مشرف قسم الرجل العربى العزيز mo3taz medo ،، اريد منكم احلى ترحيب له ::

ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 17310

يسمح للأعضاء الكرام بطرح خمسة اسأله ع الضيف وله الحق فى الاجابه عما يريده فقط ؛؛

نرجوا الابتعاد عن الاسئله الروتينيه ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 I_folder_announce_new

معكم من الان ثلاث ايام لطرح اسألتكم على الضيف الكريم وبعدها يغلق الموضوع لرد مشرفنا

mo3taz medo

مع اجمل واطيب تحياتى ....

ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 Trj33689

ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 429867

descriptionضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 Emptyرد: ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر

more_horiz
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عندي لك سؤالين بسيطين انشاء الله
1
لماذا اخترت قسم الرجل العربي للأشراف عليه وفضلته عن بقية الاقسام ؟؟
2
هل شاركت في ثورة مصر
ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 886773

الله يعينك على الأجوبة

descriptionضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 Emptyرد: ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر

more_horiz
ما هيه امنيتك في الحياة
ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 2322646808

more_horiz
السلام عليكم عندي عدة اسألة

1-كم مرة سرقت فكرة غيرك في المنتديات
2- على كم بنت تعرفت على الفيس بوك او على اي جات ومجتمع اخر
3- كم عمرك
4- هل تحب مشاهدة وغاوي مشاهدة افلام الكارتون وقنوات (ام بي سي 3 وسبيستون ونكليودين)
5- كم مرة شاهدت الافلام الغير شرعية على الانترنت

more_horiz
طيب
يا عم يا معتز انت
مش راضي ترد على أسئلتي ليش؟؟
ولا ما هم قد المقام

more_horiz
أبو مسلم كتب:
طيب
يا عم يا معتز انت
مش راضي ترد على أسئلتي ليش؟؟
ولا ما هم قد المقام

الرد على الاسئلة كلها بعد يومين يا ريس

more_horiz
بالتوفيق للأخ معتز ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 886773

more_horiz
بسم الله
من اي دوله عربيه تنتمي؟

ما رايك باحمد الياسرجي؟

more_horiz
طيب أنا فهمت الآن

more_horiz
شو بتحب الدراسه ولـا العطله

more_horiz
تمام يا شباب ,, كده انتهى وقت الاسئله
يغلق لحين مرور الاخ معتز للاجابه
gg444g

more_horiz
Judy كتب:
السلام عليكم

منــــــــــور

دا نوريك انتى
السوال الاول
هل تمنيت في يوم ان تكون بنت ؟؟ ولماذا؟ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 A11

عمرى ما تمنيت ان اكون بنت لية لا شى داعى ان اكون بنت الحمد لله على ما خلقنى عليها
ماهو رأيك في البنت اللي تلبس لبس غير محتشم؟ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 A11

طبعا هذا شى يتنفى مع المجتمع والاخلاق والدين وهذا طبعا شى غير محترم
هل تجذبك البنت اللي ابوها مليونير؟او غني؟؟(بصراحه ياتماسيح هاااضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 A11 )

لا طبعا لن تجذبنى البنت دى اانا فيها اية جذب انا احب البنت الى تكون محترمة ومطيعة مهما كان الشكل او الحاجة الاجتماعية
هل من الممكن ان تخطب فتاة ليست من بلدك؟ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 A11

ازاى ليس من بلدى يعنى انا عمرى ما اتزوج او اخطب او اتعلق بفتى ليس من جنسيتى وبلدى

ازاى ليس من بلدى يعنى انا عمرى ما اتزوج او اخطب او اتعلق بفتى ليس من جنسيتى وبلدى

هل من الممكن ان تتزوج فتاة اكبر منك سنا؟ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 A11

لا طبعا يا فردوس انا لا اتعلق او احب او اتزوج فتاة اكبر منى سنة ولا اعلى منى مستوى مادى واجتماعى ولا اعلى منى علميا
تم الاجابة على اسئلتيك فردوس وشكر على الاسئلة الجميلة دى
ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 95296

more_horiz
kaakss كتب:
اهلا وسهلا بك يامشرف
mo3taz medo

اهلا بيك حبيبى منورنى بسائلتك
مين افضل اصدقائك هنا في المنتديضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 B10

والله افضل اصدقائى بدليل الاشهار هم كل المحترمين بالمنتدى وعلى ما اعتقد ان كل الى فى دليل الاشهار محترمين جدا
هل نشاطك لجل المنتدي او الرتبهضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 B10

والله انا الشى الى بحبو بخلصلو بكل ما لدى وانا بحب دليل الاشهار علشان كدة اخلصت لها بكل ما فى وسعى
شكر كاكز على اسئلتك الجميل الواضحة
ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 95296

more_horiz
دلوعة مصر كتب:
اهلا اهلا وسهلا بك يامشرف
mo3taz medo

اهلا بيكى يا فاطمة
ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 C10بتكلم بنات ع النت ولا؟

على ما اعتقد ان الى بيكلم بنات على النت دا مش شى افتخر بيه انى بكلم بنات على النت وانا الحمد لله بكلم بنت على النت بس كاخوى واصدقاء وليس اكتر
عندك كام إميل بنت؟ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 C10

والله الحكاية مش حكاية عدد الايميلات وغيرها لكن والحكاية حكاية احترام وانا لن اقدر اتعرف على بنت على النت الا اذا كنت واثق بها
ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 C10ويا ترى طلبت تشوف صورة بنت قبل كده على النت ؟

ههههه اطلب صورة بنت لية على النت كلهم حطين صورهم فى البرفونيل وهطلبها لية كل واحدة تقولى عنية خضرة وشعرى اصفر وفى الاخر تبقى شبة ام سيد بتاعت الكشرى ههههههههه
ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 C10هل حبيت او اعجبت ببنت من ع النت ؟

لا حكاية الاعجاب على النت دى داا عجاب احترم وليس اكتر لكن حكاية الحب دى بنت على النت الا اذا كنت واثق بها
هل عاكست قبل كده ؟؟ ولو كنت عاكست مش بتتخيل اللي بتعاكسها دي مكان ممتك او اختك او حبيبتك او مراتكضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 C10

حكاية المعكسة دى انا مش عايز اقوليك انا معكستش بالامانة اكيد الكل فى الاول بغلط لكن بعد كدة انا لم اعاكس خالص لانى فعلا هتحصل فى حد عندى كما تدين تدان
شكر على الاسئلة الصريحة والوضحة يا فاطمة لكن جريئة هههههههه

more_horiz
KSTR كتب:
اهلا بك اخي معتز

اهلا بيك حبيبى كاستر
مارأيك في كاستر؟ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 210

بالامانة شخصية كاستر شخصية محترمة جدا
وبالنسبة لاشراف هو مشرف تجاوز كل حدود التفوق
كم عمرك؟ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 210

انا عمرى 16 فى
12/10/2011
سيكون عمرى 17 سنة
شكر يا كاستر لسولك الجميل

more_horiz
Youth كتب:
منور يا مشرفنا

دا نورك انت حبيبى
لو قالوا لك اختصرأحلامك فما ستقول؟

والله هو حلمى ان احصل على مجموع عالى بالثانوية العامة و ادخل الكلية الحربية
لو قالوا لك غدا تموت فما ستفعل؟

والله لا اقول شى هذا موت حبيبى كلو هيموت ولا احد يعلم موعد الموت هيقولولى ازاى
لوفالوا لك نرجع للماضي فماذا ستأخذ معاك؟

هاخد فلوسى علشان القى اصرف ههههههههه ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 143716

لو قالوا لك اختر خبر يسرك وحنا نحقق؟

والله الخبر الى يسرنى هو ان ترجع مصر والاممة العربية كلها زى الاول ويبطلو الكلام الى بيعملو دا
لو قالوا لك نرجع لك انسان فقدته؟

والله الانسان الى فقدتو وعارف انو مش هيرجع اخوية الله يرحمو الاكبر منى
شكر على الاسئلة النصية الجميلة دى

more_horiz
white dream كتب:
منوووووووووووور اهلا

ماهو لونك المفضل

لونى المفضل هو دا
ماهي امنيتك في الحياة

امنيتى ان احصل على مجموع عالى بالثانوية العامة
من قدوتك

قدوتى هو شخص اكبر منى سنن وخبرة واكيد احترام
هل تمنيت يوما الموت

لا اتمنى يوم الموت لان هذا كفر بالله يعتبر كل انسان له يوم موت فى
شكر على الاسئلة الجميلة

more_horiz
أبو مسلم كتب:
أهلا بيك يا أخي العزيز الحبيب المحبب

اهلا بيك اخوية وحبيبى فى الاشهار
كم كان عمرك عندما سافرت لأول مرة؟

13 الى الكويت
هل تحب أن تحيا باسمك أو هناك اسم أعجبك تريد تغيير اسمك إليه؟

والله اسمى حلو وانا معجب بى هههههههههه
هل تعجبك تصرفاتك وأفعالك

غالبا
أكثر موقف مضحك في حياتك؟

عندما اتذكر اشياء فعلتها وانا صغير
هل وجودك بالإشهار :

تنفع وتنتفع؟

والله يا ابومسلم الاتنين

شكر لمرورك وسوالك

more_horiz
elmasrien كتب:
اخى معتز

اهلا بيك يا عم ارحمنى يا جدع
كام مرة كلمت بنت على الموبيل

انت هتستهبل ما انت عارف كل حاجة ضيف شرف قسم الحوار والنقاش {mo3taz medo} النسخه الثالثه 13 عــــشـــر - صفحة 2 557424
اكثر بنت تحبها فى الاشهار من هى

والله كل البنت الموجودة فى الاشهار محترمين والشباب كمان فالحب هنا حب اخوى فقط
اكثر حاجة تعجبك فى الاشهار

جمال وجهتو هههههههههههه
والله فريق المنتدى واعضاء ومدرين الاشهار
شكر يا دودى لسوالك

more_horiz
Heba K كتب:
آنــت في مـوقف مـآ بتنح ـسد علـيه .. ~

اهلا بيكى هبة
سؤآلـي عنـ لونـك المفضــل

افضل لون هو دا
و هــل آنـت سـع ـيد في ح ـيـآتـك

الحمد لله على الحياة والله ما فى احد حياتو كلها سعادة ولا احد حياتة كلها حزن
شكر هبة للمرور

more_horiz
The BEST DeSiGner كتب:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عندي لك سؤالين بسيطين انشاء الله

اهلا بيك حبيبى الغاللى
لماذا اخترت قسم الرجل العربي للأشراف عليه وفضلته عن بقية الاقسام ؟؟

الكيف بيزن بقا هههههههههههه والله قسم كويس ودا احسن لية اما كل واحد يبقى فى المكان الى بيحبو اكيد هيطور فى اكتر
هل شاركت في ثورة مصر

انا فى وقت الثورة كنت فى الحمام ههههههههههههههههه
انا كنت موجود اول يوم بس يوم 25 كنت نازل شبرا مصر والتحرير طريق هذه المدينة ف من مرة نشارك
شكر لسوالك

more_horiz
YASIR كتب:

اهلا بيك يا ياسر
ما هيه امنيتك في الحياة

امنيتى هى احصل على مجموع عالى بالثانوية العامة
ياااااااااااااا لية تعبت نفسك فى السوال دا ههههههه
شكر لسولك

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي