دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

descriptionفلترة الصوره Emptyفلترة الصوره

more_horiz
شباب لو عندي صوره جودها مش حلوه وعايز افلترها يعني احسنها واخليها مش باين فيها حاجه يعني اضائه وحشه او مثلا حبوب في الوش الخ ياريت درس لكده لو فهمتوني

descriptionفلترة الصوره Emptyرد: فلترة الصوره

more_horiz
اخى رجاء توضح اكتر انت طالب ايه بالظبط

more_horiz
استخدم الفلتر
فلتر توباز احسن فلتر لتنقيه وتنعيم الصور
الفلتر الذي طلبه وينتظره الكثيرون فلتر [ToPaZ]

gg444g

more_horiz
أخى هل تم الحل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

more_horiz
اخي انا اقصد لو مثلا صوره متصوره بموبيل شخصي اكيد جودتها مش هتبقي عاليه ومش هتبقي نقيه زي صور البوسترات وكدا فا انا كنت بسال عن اداه في الفوتو شوب او درس يعملني اذاي انقي الصوره فهمتني ولا لا

more_horiz
ineedyou كتب:
اخي انا اقصد لو مثلا صوره متصوره بموبيل شخصي اكيد جودتها مش هتبقي عاليه ومش هتبقي نقيه زي صور البوسترات وكدا فا انا كنت بسال عن اداه في الفوتو شوب او درس يعملني اذاي انقي الصوره فهمتني ولا لا

بالتأكيد اخى لايوجد شئ يجعل جودة الصورة اوضح كان كلوا اشترى كاميرا 1 ميجا بكسل ويوضحها الى 10 ميجا بكسل لكن فلتر توباز ينقى البشرة ويزيل الحبوب ولا يعلى من جودتها

more_horiz
اوك يا ابن بلدي كدا عرفت وبرضو الفلتر توباز دا انا عايزه تم الحل يا حبي

more_horiz
ineedyou كتب:
اوك يا ابن بلدي كدا عرفت وبرضو الفلتر توباز دا انا عايزه تم الحل يا حبي

تمام يامعلم واحنا فى خدمتك بأى وقت مغــــــــــــــــــــــلق فلترة الصوره 2726535510

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي