دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

descriptionالسلام عليكم ,, طلب سحب الرتبة Emptyالسلام عليكم ,, طلب سحب الرتبة

more_horiz
السلام عليكم

طلب سحب الرتبة

..

وسلام عليكم

descriptionالسلام عليكم ,, طلب سحب الرتبة Emptyرد: السلام عليكم ,, طلب سحب الرتبة

more_horiz
ليه اخي ولله زعلتني جدا

descriptionالسلام عليكم ,, طلب سحب الرتبة Emptyرد: السلام عليكم ,, طلب سحب الرتبة

more_horiz
الله يعين ، انتظر دخول الاخت سحر

more_horiz
سحر قضيت اجمل الاوقات معك مابين الحلوة والمره ، والله انتي مشرفة محترمة جدا واتمنى لكي التوفيق

مع مشرفيكي الجدد

..

وفقكم الباري

السلام عليكم ,, طلب سحب الرتبة 886773

more_horiz
اه انت زعلت عشان ترقيه الاشراف

انت لو حابب الابداع بجد مش هتبص لرتب

لو عاوزنى ازعل استمر فى طلبك ده

القرار لك

more_horiz
انا مبحبش ازعلك ولا ازعل حد لكن انا تعبت كتير هنا والله كنت اترك امتحاناتي عشان ارضيكي وبعدين هي دي مكافئتي

لكن خلاص والهي انتي ياسحر بقرار عدم ترقيتك لي اثرتي علي اوي اوي اوي والهي وانا دلوقتي زعلان اوي

ومش ماسك نفسي على دموعي لكن يلا ربنا يوفق ويكتب الخير

سلام عليكم

more_horiz
P R ! N C كتب:
انا مبحبش ازعلك ولا ازعل حد لكن انا تعبت كتير هنا والله كنت اترك امتحاناتي عشان ارضيكي وبعدين هي دي مكافئتي

لكن خلاص والهي انتي ياسحر بقرار عدم ترقيتك لي اثرتي علي اوي اوي اوي والهي وانا دلوقتي زعلان اوي

ومش ماسك نفسي على دموعي لكن يلا ربنا يوفق ويكتب الخير

سلام عليكم

ليه يابنى

الابداع ده اجمل شى

ومين قالك مش هتترقى اثبت اللى قولتلك عليه

انا زعلانة وهفضل زعلانة اما اشوف بقا

more_horiz
آنا والله انا الي لازم اترقي والله والله والله

وانا زعلان بجد وربنا ياخدني لو بكدب انا بعمل هنا 24 ساعة بجد انا مش قادر خلاص دموعي خلاص والهي

كنت فرحان عشان يجي اليوم ده وافرح لكت انقلب علي كل حاجة وانا اول مرة يحصل فيا كدا لكن انا حفضل اقولها

للكل الي عايز يلقي حد يكبر ابداعه يدخل معك الفريق لاني بجد ياسحر انا تعبت اوي بالمنتدي ده كنت بسهر ليالي عشان ارضيكي

بعدين مرقتنيش !

الله ييننعي

يارب

more_horiz
P R ! N C كتب:
آنا والله انا الي لازم اترقي والله والله والله

وانا زعلان بجد وربنا ياخدني لو بكدب انا بعمل هنا 24 ساعة بجد انا مش قادر خلاص دموعي خلاص والهي

كنت فرحان عشان يجي اليوم ده وافرح لكت انقلب علي كل حاجة وانا اول مرة يحصل فيا كدا لكن انا حفضل اقولها

للكل الي عايز يلقي حد يكبر ابداعه يدخل معك الفريق لاني بجد ياسحر انا تعبت اوي بالمنتدي ده كنت بسهر ليالي عشان ارضيكي

بعدين مرقتنيش !

الله ييننعي

يارب

مفيش سحب رتب

انتو كلكم عندى واحد

more_horiz
سحر انا تعبان وراسي اتفجر ممكن لو سمحتي ترقيني

لاني بجد معتش مستحمل

more_horiz
P R ! N C كتب:
سحر انا تعبان وراسي اتفجر ممكن لو سمحتي ترقيني

لاني بجد معتش مستحمل

انا اسفه

مينفعش

انا قولتلك مفيش سحب رتبة

more_horiz
آنا اقرر الانسحاب

سحر

والله الموفق

more_horiz
آتمني سحب الرتبة

وشكرا لكم جميعا

more_horiz
هل ده قرارك النهائى ؟

more_horiz
نعم

more_horiz
اوك فى انتظار حامد لسحب الرتبة

كنت اظن ان فريق الابداع لا يبحثون عن الرتب ولكنى اخطات

ليس كل الفريق سحر

more_horiz
فعلا للاسف لكن يوضح من كلامك انني كنت فاشلا في تصاميمي لكن

الله الموفق

ياسحر وانتي صنعتي في قلبي جرحا كبيرا

جدا

more_horiz
P R ! N C كتب:
فعلا للاسف لكن يوضح من كلامك انني كنت فاشلا في تصاميمي لكن

الله الموفق

ياسحر وانتي صنعتي في قلبي جرحا كبيرا

جدا

مش معنى انك متاخدش مبدع انك فاشل

اخى اعلم

انى عمرى ما فكرت فى رتبة ويمكن الاخ حامد يتذكر

انى زعلت لما اخدت اشراف عام ابداع

لان لونى اتغير عن المبدعين

الابداع ده جنون وعشق

بس انت مصمم رائع

تم رفع الامر للادارة

more_horiz
الله يوفق وشكرا ليكي ع كل حال

لكن كنت بتمني اترقي لاني انا تعبت هنا اوي لكن اقول ايه حسبنا الله ونعم الوكيل

more_horiz
تم سحب الرتبه
باتلتوفيق

more_horiz
بالتوفيق

more_horiz
بالتوفيق للجميع

more_horiz
مغلق

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي