دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

- بالإتفاق مع يارا - إقترح مسابقه و جوائزها بمناسبه 10000 عضو

EH@B
love-dark-mido
Mr.Micheal
loveman47
8 مشترك

description- بالإتفاق مع يارا - إقترح مسابقه و جوائزها بمناسبه 10000 عضو - صفحة 2 Empty- بالإتفاق مع يارا - إقترح مسابقه و جوائزها بمناسبه 10000 عضو

more_horiz
تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم
تحدثت مسبقا مع يارا على الخاص عن عمل مسابقه بمناسبه القرب على الوصول ل 10000 عضو
سيكون لها رد فعل هائل و تروج للمنتدى و تثبت مصداقيته
و تحفز الأعضاء على القدوم و المشاركه و تجدد نشاط المنتدى
الحقيقه أنا ليست عندي فكره معينه أو فكره لجائزه لذا و بالإتفاق مع المشرفه العامه يارا
قررت عمل هذا الموضوع لأخذ اراء المشرفين و فارس الدعايه عن أفكار مناسبه للمسابقه
و الجوائز أيضا
و شكرا.............
jkklkl

description- بالإتفاق مع يارا - إقترح مسابقه و جوائزها بمناسبه 10000 عضو - صفحة 2 Emptyرد: - بالإتفاق مع يارا - إقترح مسابقه و جوائزها بمناسبه 10000 عضو

more_horiz
عندى فكرة هاتعجب الأعضاء جدا جدا
احنا نعمل مسابقة عن أكثر عضو يشترك بمنتديات من أحلى منتدى
يعنى مثلا فلان يروح يسجل عند أكتر عدد من المنتديات علشان يكون كسبان
و المسلبقة دى سلاح ذو حدين
أولا الناس هتلاقى أعضاء بتشترك و ده اللى هما عاوزينه
و الرابح يلاقى جايزة كويسة
و يكون شروك السباق بالتسجيل
1- أن يكون للعضو أسم موحد يشترك بيه فى المنتديات على أن يكون تاريخ إشتراكه منذ بدء المسابقة و ليس تاريخ مسبق علشان يكون فيه تكافىء
2- أن يضع لنا روابط لمنتديات التى أشترك بها بالطبع
3- أن تكون المسابقة بين عدد من المتسابقين يعنى مثلا نختار 20 أو حسب اول 20 يكتبوا أسمهم للسباق
4- نفتح لهم قسم خاص يضيفوا لنا فيه تسجيلاتهم و التواريخ و الأسماء

و هنلاقى ان كده كتير من الميابقة دى هايكسبوا و ليس أول 3 فائزين فقط
بل كمان هايفوز اللى هايسجلوا عندهم المتاسبقين دول
و علشان ماحدش يزعل أول تسجيلات للمتشاركين تكون فى مننتديات بعضهم علشان اللى مش يفوز معانا بالمسابقة على الاقل يفوز بتسجيل 19 واحد معاه بالمسابيقة او حسب العدد اللى هانختاره

ايه رأيكم

description- بالإتفاق مع يارا - إقترح مسابقه و جوائزها بمناسبه 10000 عضو - صفحة 2 Emptyرد: - بالإتفاق مع يارا - إقترح مسابقه و جوائزها بمناسبه 10000 عضو

more_horiz
ALEXA
بصراحة الفكرة روعه كتير
بس لا اعتقد ان الاعضاء هيتفعلوا فيها
شكرا

more_horiz
بالعكس الأعضاء كل مواضيعهم بالاشهار سجل و انا اسجل
او سجل و انا أسجل مرتين
يعنى إستعداد التسجيل موجود
لو قصاده جايزة محترمة من فارسنا
والله هتلاقى مليون واحد متقدم
الناس عاوزه أعضاء و إعتمدات
ده كل طلبهم دايما من منتدى الدعاية أو منتدى الإشهار
احنا بالمسابقة دى ممكن نديهم الأتنين
فتخيل كام واحد هايجرى يشترك

more_horiz
لا بصراحة معك حق لان كل الاعضاء هم التسجيل
و انشاء فارس الدعاية يحضر هديه جميله جدا
ومغريه للاعضاء
شكرا

more_horiz
ننتظر قرار فارسنا

more_horiz
انا اقترح بمناسبة دخول شهر رمضان علينا
ممكن نعمل مسابقة افضل تصميم فلاشى لرمضان
ويكون فيه اغنية مثلا ونحدد له مقاسات ونشوف زوق الاعضاء
واللى يكسب ممكن نضمه الى فريق المصممين
او فارسنا يحدد لنا الهدية زى ما بيفجائنا
دهالاقتراح الاول
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الاقتراح الثانى
ممكن نعمل اسئلة رمضانية و تسلم الاجوبة يكون قبل
رمضان و النتائج تظهر اول يوم رمضان
وبالتفكير ايظا ممكن نكبر الفكرة
شكرا

more_horiz
ALEXA كتب:
عندى فكرة هاتعجب الأعضاء جدا جدا
احنا نعمل مسابقة عن أكثر عضو يشترك بمنتديات من أحلى منتدى
يعنى مثلا فلان يروح يسجل عند أكتر عدد من المنتديات علشان يكون كسبان
و المسلبقة دى سلاح ذو حدين
أولا الناس هتلاقى أعضاء بتشترك و ده اللى هما عاوزينه
و الرابح يلاقى جايزة كويسة
و يكون شروك السباق بالتسجيل
1- أن يكون للعضو أسم موحد يشترك بيه فى المنتديات على أن يكون تاريخ إشتراكه منذ بدء المسابقة و ليس تاريخ مسبق علشان يكون فيه تكافىء
2- أن يضع لنا روابط لمنتديات التى أشترك بها بالطبع
3- أن تكون المسابقة بين عدد من المتسابقين يعنى مثلا نختار 20 أو حسب اول 20 يكتبوا أسمهم للسباق
4- نفتح لهم قسم خاص يضيفوا لنا فيه تسجيلاتهم و التواريخ و الأسماء

و هنلاقى ان كده كتير من الميابقة دى هايكسبوا و ليس أول 3 فائزين فقط
بل كمان هايفوز اللى هايسجلوا عندهم المتاسبقين دول
و علشان ماحدش يزعل أول تسجيلات للمتشاركين تكون فى مننتديات بعضهم علشان اللى مش يفوز معانا بالمسابقة على الاقل يفوز بتسجيل 19 واحد معاه بالمسابيقة او حسب العدد اللى هانختاره

ايه رأيكم

فكرة جميلة جدا وننتظر راى فارس الدعاية

more_horiz
يارا كتب:
sma كتب:
loveman47 كتب:
جائتني فكره....بما اننا منتديات متخصصه في الاشهار نعمل مسابقه ---أحسن فكره او طريقه لاشهار المنتديات---فهي سوف تجذب خبراء الاشهار وتجذب الاعضاء الباحثون عن اشهار منتدياتهم
و شكرا

اعتقد ان فكرة المسابقة نفذت من قبل وانا عندى فكره لمسابقة لاحسن موضوع يعطى فكرة لموضوع موحد لتبادل التسجيل وتبادل المشاركات والاعلانات بطريقة سهلة ومفيدة

أعتقد انها فكرة ممتازة وستفيدنا كثيرا بجمع معظم آراء المشتركين حول هذين القسمين ومدى جديتهم في التعامل مع الموضوع

على بركة الله اختي ضعي سؤال المسابقة كي يتم الموافقة عليه

- بالإتفاق مع يارا - إقترح مسابقه و جوائزها بمناسبه 10000 عضو - صفحة 2 12

شكرا اخى يارا على تشجيعك لى
وفكره المسابقة هى

افضل موضوع لطرح افضل فكرة لطرح موضوع موحد لتبادل التسجيل والمشاركات وتبادل الاعلانات بين الاعضاء بطريقة سهلة ومبسطة تفيد الاعضاء على ان تكون بطريقة منظمة ومرتبة ومفيدة

more_horiz
صباح الخير

مع احترامي لبقية الاقتراحات التي وضعت ،، وكلها اقتراحات مهمة ،، ولكن أفضلها تبقى فكرة الأخت sma لطالما تلقينا شكاوي من هذين القسمين وعند طرح المسابقة أكيد سيدرجون أفكارهم في الموضوع بحيث نستطيع تبيان أهم الحلول التي ممكن يطرحونها بها

more_horiz
يارا كتب:
صباح الخير

مع احترامي لبقية الاقتراحات التي وضعت ،، وكلها اقتراحات مهمة ،، ولكن أفضلها تبقى فكرة الأخت sma لطالما تلقينا شكاوي من هذين القسمين وعند طرح المسابقة أكيد سيدرجون أفكارهم في الموضوع بحيث نستطيع تبيان أهم الحلول التي ممكن يطرحونها بها

و انا ايضا اوفق على فكرة sma لأنها الأبسط

اترك للمشرفة sma شرف كتابة نص المسابقة و قانونها بشكل واضح و محدد و مقنن و وضعه لي هنا في موضوع لأنقله الى قسم الإعلانات :D

المرجو القيام بذلك بسرعة لأن عدد الأعضاء الآن 9997 عُضو. يعني باقي فقط اعضاء على ال آلاف...

more_horiz
فارس الدعاية كتب:
يارا كتب:
صباح الخير

و انا ايضا اوفق على فكرة sma لأنها الأبسط

اترك للمشرفة sma شرف كتابة نص المسابقة و قانونها بشكل واضح و محدد و مقنن و وضعه لي هنا في موضوع لأنقله الى قسم الإعلانات :D

المرجو القيام بذلك بسرعة لأن عدد الأعضاء الآن 9997 عُضو. يعني باقي فقط اعضاء على ال آلاف...

شكرا لك اخى فارس الدعاية ولقد تم بالفعل عمل موضوع بالمسابقة وهذا رابط المسابقة
https://www.pubarab.com/montada-f4/topic-t16832.htm

ارجو ان تكون متكاملة

more_horiz
معذرة عزيزتي sma , خطرت لي فكرة عابرة قد تكون افضل و اقل وجع دماغ علينا...

ما رايكم ان اهدي بكل بساطة مساحة اعلانية لمدة شهر + ايميل احترافي باسم منتداى الإشهار + دفع ثمن 3 اشهر حذف اعلانات للعضو الذي سيحمل رقم العضوية 10000 ...

اضن هذه تكون افضل طريقة للإحتفال بال 10 آلاف عضو... ما رايكم؟

more_horiz
فكرة رائعة وستكون مفاجآة للعضو 10000

بالتوفيق والى الامام

more_horiz
وهاهو اخيرا الفائز: https://www.pubarab.com/profile.forum?mode=viewprofile&u=10000

العضو 10000 Cool

more_horiz
الف مبروك علينا اتمام الـ 10000
ويارب يوصلوا للمليون
gg444g vbnvbn gg444g vbnvbn
ومبروك للعضو الجائزة المقدمة من اخى فارس الدعاية

more_horiz
مبررروك على العضو الباشا

more_horiz
[b]مبروك للفائز و إفتكرو إن دي فكرتي أنا أبو الأفكار..........[/b]
:lol!:

more_horiz
loveman47 كتب:
[b]مبروك للفائز و إفتكرو إن دي فكرتي أنا أبو الأفكار..........[/b]
:lol!:

هههههههههههههههههههه
ربنا يخليك لينا

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي