دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

descriptionطلب سحب الرتبة  Emptyطلب سحب الرتبة

more_horiz
السلام عليكم انا اعتذر جدا منكم على طلبى دا ولكن انا لا استطيع العودة الى نفس نشاطى كما ان الشهر القادم هرجع الى الدراسة مرة اخرى بسبب ثانوية عامة انشاء الله اكون قدرت اقدم شئ طيب لهذا الصرح الجميل تحياتى الى ادارة هذا المنتدى الرائعة وتحية خاصة الى سحر الرومانسية وهى اللى ليها الفضل فى تنشيط اقساام الابداااع بفضل ابداعها ومراقبتها للاقسام
تحياتى لكم ولكل اعضاء الفريق تحياتى ..... gg444g gg444g gg444g gg444g

descriptionطلب سحب الرتبة  Emptyرد: طلب سحب الرتبة

more_horiz
لا ياقمر مفيش سحب رتبة

ومفيش نشاط هيقل

ولا عاوز اقتلك

more_horiz
ليه حبي؟

مالمشكلة؟

more_horiz
{رضوان} كتب:
ليه حبي؟

مالمشكلة؟

المشكلة ياغالى انوا انا مش قادر ارجع لنشاطى السابق وهبدأ ثانوية عامة الشهر القادم ومش هقدر افتح خااااالص بس انا خايف اقول الكلام دا تانى لسحر تعملها فعلا وتقتلنى ههههههههه ... Shocked Shocked

more_horiz
Bishoy كتب:
{رضوان} كتب:
ليه حبي؟

مالمشكلة؟

المشكلة ياغالى انوا انا مش قادر ارجع لنشاطى السابق وهبدأ ثانوية عامة الشهر القادم ومش هقدر افتح خااااالص بس انا خايف اقول الكلام دا تانى لسحر تعملها فعلا وتقتلنى ههههههههه ... طلب سحب الرتبة  61319 طلب سحب الرتبة  61319

اتفقنا مفيش سحب رتب

حط توقيع الفريق

لان بجد هقتلك

more_horiz
سحر الرومانسية كتب:
Bishoy كتب:
{رضوان} كتب:
ليه حبي؟

مالمشكلة؟

المشكلة ياغالى انوا انا مش قادر ارجع لنشاطى السابق وهبدأ ثانوية عامة الشهر القادم ومش هقدر افتح خااااالص بس انا خايف اقول الكلام دا تانى لسحر تعملها فعلا وتقتلنى ههههههههه ... طلب سحب الرتبة  61319 طلب سحب الرتبة  61319

اتفقنا مفيش سحب رتب

حط توقيع الفريق

لان بجد هقتلك

تم وضع البنر طلب سحب الرتبة  491614 طلب سحب الرتبة  491614

more_horiz
اى كده

مغلق لقتل المبدع

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي