دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

descriptionحل مشكلة معضلة لقسم تبادل التسجيل  Emptyحل مشكلة معضلة لقسم تبادل التسجيل

more_horiz
السلام عليكم يا احلى مشرفين

طبعا كلنا بنتابع قسم تبادل التسجيل وبنشوف انه بجد بقى مليان نقض للعهود المبرمة بين الاعضاء

فانا عندي اقتراحين :

الاول :: ان نخلي القسم دة زي قسم المسابقات وقسم الخدمات والعروض ، يمنع لاقل من 250 مساهمة

الثاني :: ان المنتدى اللي ميوفيش بوعده نحظره ، بس نخلى المتابعة عليه مش يدووية ، لأ نخليها الية

هتقولولي ازاي ، هقلكم يعني لما العضو اللي مبيوفيش دة لو كتب رابط منتداه ، يلاقي مكانه
هذا المنتدى لا يفي بالوعد لا تتعامل معه

وبكدة يبقى لو حط 1000 رابط هيفضل تتكتب الجملة دي
ويبقى بدل ما العضو دة ييجي في وقت محدش متابع فيه ويحط عرض جديد يضحك بيه ع الاعضاء يبقى احنا كدة وفرنا ع نفسنا الخطا والجهد والعناء

ولا انتو ايه رايكم

تحياتي

عاوز منااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقشة يا شباب

descriptionحل مشكلة معضلة لقسم تبادل التسجيل  Emptyرد: حل مشكلة معضلة لقسم تبادل التسجيل

more_horiz
اعتقد ان الفكرة الثانية افضل بكثير حل ممتاز
جزاكم الله كل خير

descriptionحل مشكلة معضلة لقسم تبادل التسجيل  Emptyرد: حل مشكلة معضلة لقسم تبادل التسجيل

more_horiz
اولا كل عام وانتم بخير
اخي بالنسبه للاعضاءالتي لا تفي بالوعود يتم اتباع الاتي
اولا يتم انذار العضو في الخاص واغلاق موضوعه لحين وفاءه بالوعد واعطائه مهله يومان لوفائه بالوعد
ان لم يفي العضو بوعده يتم
ابلاغنا لوضعه في المجموعه ووضع البنر له
ثانيا ان قام العضو باستخدام عضوية جديده ووضع رابط منتداه بها يتم طرد العضويه واغلاق الموضوع
ان تم فعل ذلك للمره الثالثه
يتم حظر منتداه
لا نحظر اي منتدى من مره اواحده او نطرد عضو من مره واحده

more_horiz
انا مقلتش كدة

ولكن انا اقصد لمانحظر منتدى يبقى نخليها بالطريقة الثانية اللي قلت عليها
ويبقى كدة بدل ما نعد ندور ع المواضيع واحنا وحظنا لو فاكرين الرابط

يبقى كدة مفيش خطا

والادارة عاملة كدة مع بعض المنتديات ، لواتكتب اسمهايطلع اسم منتدى الاشهار العربي

تحياتي

more_horiz
اخي الكريم

قسم تبادل التسجيل والتبادل الاعلاني من اقوى الاقسام بلمنتدى

ولو اغلقناها مستوى المنتدى سينخفض قليلا

لذالك

وضع على قسم تبادل التسجل حتى الان 3 مشرفين متخصيين عليه

وغي مشرفين المنتدى والمشرفين العامين

ونحاول قدر الممكن سد بعض العوائق

والقسم عليه قوانين صارمة ولا نسمح بمخالفتها ابدا

تقبل مروري اخي

شكرا لك

more_horiz
اخي الغالي
انا في واحد بعتلي امبارح حوالي 7 مواضيع مخالفة
وبجد كلنا ملاحظين عدم الوفاء اللي بقى موجود

بس حتى لو مكطبقناش الفكرة الاولى يبقى نطبق التانية ويبقى في عقوبات صارمة ع عدم الوفاء مش مجرد الانذار وبعد كدة وبعد الحظر

لان احنا كدة ممكن نكسب العضو دة 3 فرص للضحك ع الاعضاء يعني 3 مواضيع

تخيل بقى لو بعد كدة كمان دخل ومحدش اخد باله ان الرابطدة لا يفي بالوعديبقى ساعتها ممكن فرصه ومواضيعه للضحك ع الاعضاء بتزيد

والاعضاء كل ما بيلاقوا مفيش وقفة سريعة وصارمة كل ما ثقتهم في المنتدى بتتهز

تحياتي

more_horiz
طيب انا عندى سؤال ،، اذا كنا نفعل ذلك مع الذين لا يوفون ببعض المساهمات ،، فماذا نفعل مع من يضحك ع الاعضاء فى الاعتمادات ؟؟؟ !!!!

غير كدة ،، اى منتدى جديد المدير بتاعه مش هيدخل يعمل 250 مساهمة علشان يعمل عرض تبادل تسجيلى ينشط بيه منتداه

وكمان ،، انا شايف حظر المنتدى هو الخطوة التى يخافها الجميع ،، والتى تضع نهاية لاى منتدى يبدا بتكوين نفسه ،،،،، فصعب اوى انها تتحط فى تبادل تسجيلى ،، لانها ستمنع المنتدى من الظهور فى الاشهار ،، وهذا اقصى عقاب ،، تحياتى

more_horiz
ما هو لازم يكونالعقاب قاسي

لان العضو اللي بيتحظر منتداه دة بياخد 3 فرص قبل ما المنتدى يتحظر

انتظر مرور باقي الفريق

تحياتي

more_horiz
طيب يبقى انت قولتها ،، طيب شوف كلامكــ فى الموضوعــ

ان المنتدى اللي ميوفيش بوعده نحظره ، بس نخلى المتابعة عليه مش يدووية

يبقى انت فى الاول بتطلب ان المنتدى يتحظر من اول مرة ،، ولكن اذا كان كثير النصب على الاعضاء فالطبيعى انه يتحظر زى ما قال حاااامد ،، تحياتى

more_horiz
حل مشكلة معضلة لقسم تبادل التسجيل  557424

more_horiz
ايه يا ست سارة ، انتي دخلة زعلانة ولا ايه
دة انتي مشرفة القسم بتاع تبادل التسجيل ، يعني رايك في غاية الاهمية ، يا ريت تقوليلنا رايك .

ومنتظر مرور باقي الفريق ......

more_horiz
السلام عليكم ورحمه الله
عيدكم مبارك
كل عام وانت بخير مروان

اخى الكريم انا اؤؤيد بشدة اقتراحك هذا
الاول :: ان نخلي القسم دة زي قسم المسابقات وقسم الخدمات والعروض ، يمنع لاقل من 250 مساهمة

هذا هيكون افضل وافضل
مش عضو لسه مسجل يدخل يعمل عرض ولايفى بالوعد ولايهمه حظر ولا طرد ولاشئ
ولكن العضو صاحب 250 مساهمة هيخاف على طرد عضويته لانه تعب على الوصول الى 250 مساهمة
لذا اؤييدك بشدة
وارجو من الادارة الموافقه على هذا الاقتراح
والسلام خير مسك

more_horiz
ربنا يخليك يا حبيبي

بس انا عاوز رايك كمان في الاقتراح الاخر

تحياتي يا غالي

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي