دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

يلا بسرعة ادخلوا اول تحدى بين اعضاء القسم ادخل شوف وفى النهاية هنطلع باجابة يلا بسرعة وطبعا مستضيفين الامل القادم معنا

لَِـيَِـنَِـاَِ }..
aljna
Heba K
الأمل القادم
تــــقــــنــــي
MR.YaMe
مستشار الحكومة
beso09
yahyaw1991
elmontoo
فارس الاشهار
15 مشترك

descriptionيلا بسرعة ادخلوا اول تحدى بين اعضاء القسم ادخل شوف وفى النهاية هنطلع باجابة يلا بسرعة وطبعا مستضيفين الامل القادم معنا - صفحة 2 Emptyيلا بسرعة ادخلوا اول تحدى بين اعضاء القسم ادخل شوف وفى النهاية هنطلع باجابة يلا بسرعة وطبعا مستضيفين الامل القادم معنا

more_horiz
تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
بدون مقدمات يلا ندخل فى الموضوع
انا عامل تحدى خفيف ودمة زى العسل
وهيكون التحدى
بينى وبين جميع الاعضاء التى تزور القسم
وانا مش بتحداكم انا عاوز التحدى دا يكون بين بعضنا
عاوز اطلع احسن اعضاء خبراء فى الاشهار
وتقنيات محركات البحث وبالاخض جوجل
النهردا
هيكون التحدى فى تقسم الموقع
وعندى مثال
..
الموقع دا موقع الاخ الامل القادم
...
ودا الرابط
http://www.sidiamer.com
----
منتدى الاخ الامل
كان متقسم الاول فى جوجل
والراجل كان فرحان جدا
وعلى فكرة المنتدى نشيط وفى تواجد من الاعضاء ومعدل المواضيع فية بالهبل وكمان
اقسامة منوعة
كان حصل على تقسيمة كويسة مش بطالة
ولاكن التقسيم اختفى
انا عاوز بقى حد يقولى اة الى حصل واة سبب عدم تقسيم الموقع
وانا عاوز الموضوع دا يبقى ساحة نقاش وحوار جاد ونكون متحضرين بافكرنا وياريت كلنا
نحاول نشوف حل للراجل دا
لان بجد حرام منتداة مش بقى متقسم
ودا شىء يزعلة
انا ارسلتة رسالة فى منتدى بتاعة وانشاء الله يدخل الموضوع
ونشوف راية
عاوز تفاعل
لانى بجد عاوز احلة لية مشكلتة
ولاكن قب كدا دا اشوف خبرات الاعضاء
والسلام
صديقكم فارس الاشهار
مؤسس كبرى المواقع على شركة احلى منتدى
موقع ماى ايجى المحترفين
http://myegy.4umer.com

descriptionيلا بسرعة ادخلوا اول تحدى بين اعضاء القسم ادخل شوف وفى النهاية هنطلع باجابة يلا بسرعة وطبعا مستضيفين الامل القادم معنا - صفحة 2 Emptyرد: يلا بسرعة ادخلوا اول تحدى بين اعضاء القسم ادخل شوف وفى النهاية هنطلع باجابة يلا بسرعة وطبعا مستضيفين الامل القادم معنا

more_horiz
ههههههه طيب وهتستفيد ايه من البيج رانك بتاع عضويتك لما يزيد ؟
هههه انا منتداي البيج رانك بتاعه 2 والرئيسية 1
المهم الرئيسية صح ؟؟
يعني المفروض اسيب البوابة اللي هي 2 واشتغل علي الرئيسية لان هي اللي بيها الاقسام
صحيح ؟
وبالنسبة لعضويتك اللي بيج رانكها 2 انت ضفتها في مواقع وادلة كتير ولا ضفتها لمواقع وادلة بس البيج رانك بتاعها عالي ؟

descriptionيلا بسرعة ادخلوا اول تحدى بين اعضاء القسم ادخل شوف وفى النهاية هنطلع باجابة يلا بسرعة وطبعا مستضيفين الامل القادم معنا - صفحة 2 Emptyرد: يلا بسرعة ادخلوا اول تحدى بين اعضاء القسم ادخل شوف وفى النهاية هنطلع باجابة يلا بسرعة وطبعا مستضيفين الامل القادم معنا

more_horiz
طبعا سيستفيد أصدقائي الذين هم في ملف عضويتي
وكما أستطيع كذلك أن أضع في ملف عضويتي اعلانات لشركات أو لمنتديات لتستفيد منها .
وكما قلت لك ملف عضويتي بها بيج رانك 2 ويزورها أكثر من 100 زائر وعضو يوميا !!
أما بخصوص البيج رانك في الرئيسية فهو شيئ لا بد من عمله لكي تستفيد الأقسام والمواضيع وأنصح الجميع بتركيب آخر المواضيع في المكان الذي به بيج رانك عالي في المنتدى
وبالنسبة لاضافة ملف عضويتي بمواقع وأدلة فالمواقع لا تحب السبام + البيج رانك له أسرار وليس له علاقة مع الباك لينكس ؛ لأن الكثير يقدم مخالطات بهذا الشأن وهناك الكثير من الصفحات التي لها بيج رانك 5 أو 6 ولها باك لينكس 1

more_horiz
اخي موقع سيدي عامر لايضع روابط في الصفحة الرئيسية

more_horiz
اولا انظروا الى هذه الصورة
يلا بسرعة ادخلوا اول تحدى بين اعضاء القسم ادخل شوف وفى النهاية هنطلع باجابة يلا بسرعة وطبعا مستضيفين الامل القادم معنا - صفحة 2 O12
سوف تجدون ان الروابط المقسمة هية التي يكثر فيها الزوار
يعني الشغلة مو بأيدنا وكيف راح يعرفها كوكل هو عن طريق وضع روابطا على الرئيسية
واعتقد ان الشيء الاخر المهم الذي قسم قويتو هو دومين احلى منتدى فقويتو لايملك دومين خاص به
ولهذا يكسب شهره له من خلال دومين احلى منتدى
واعتقد انه هذا هو الجواب

more_horiz
TawwaT كتب:
السلام عليكم ؛
للأسف لم أستطع الإجابة بالأمس لأنني كنت مشغولا وهذه إجابة سريعة ومختصرة وأتمنا أن تفيد الجميع :

أول شيئ لا حظته في منتدى سيدي عامر هو التغيير "التطوير" للمنتدى وهذا هو السبب الرئيسي لذلك ؛ فجوجل سيفقد من قيمة منتداك ولكنها سترجع حسب علمي بعد أيام قليلة ، وبعد 5 أشهر ستكون التقسيمات وتقييم البيج رانك سيزيد وهذا حسب ما وجدته من باك لينكس المتزايد لموقعك وهذا مضمون 100%

أما بخصوص كلام أحد الاخوة عن أن الأعضاء لهم دور كبير في زيادة اهتمام جوجل بموقعك فهذا شيئ خاطئ 100×100% لأن جوجل يهتم بأرشفة الصفحات بناء على :
- الباك لينك
وأشياء أخرى بسيطة لايهم العمل بها .
وكما قلت سابقا ؛ فإن أي تغيير لمنتداك (ألوان ؛ ستايل ؛ أقسام ؛ الإصدار ؛ الإستضافة ) ؛ أما الطامة الكبرى فهي عندما تغير نطاق منتداك (الدومين) أما تغيير الصور مثل الواجهة أو الأيقونات فلا دخل لها في الأرشفة
هذا هو السبب الأول والأخير في ذلك .
----------------------------------
كما أنبه الجميع أن جوجل لا يحب الزوار الذين لا يأتون عبر محركه أو احدى خدماته فمثلا ؛ الزوار الذين يأتون عبر الايميلات من شأنها نقص الأرشفة وقد تصل إلى حذف منتداك من جوجل .
أما المواضيع والردود فلها دور كبير في أرشفة صفحات منتداك وأحذر الجميع من مغبة الكلمات الدليلية المخفية في المواضيع والتي قد لا يكونن بها علاقة بالمحتوى فهذا سيسبب عقوبات على منتداك ، وقد تؤدي إحدى مثل هذه المخالفات إلى عقوبة الساند بوكس الخطيرة والتي قد تقتل مصير صفحات منتداك إلى الأبد .

كلامك والله جامد جدا
وفية معلومات جديدة جدا
ولاكن حاسس انك بعت اوى عن الموضوع

MR.YaMe كتب:
كلامك صحيح فعلا يا TawwaT

بس لو منتدي حد ترتيبه قل فده معناه انه دخل الساند بوكس ؟؟

لا ياغالى بص جوجل بيعتمد على نشاط موقعك من ناحية اللارشفة انك بتنزل مواضيع كتيرة وفى نفس الوقت منتداك ميجيش فترات ويقف ومبيبقاش فية نشاط بياسر والمنتدى بيغيب فترة على ما يرجع تانى بس مش هتزيد عن شهر بخصوص الارشفة المواضيع
ام التقسيمات دى بتكون على حسب نظام الصفحة الرئيسية والزوار التى تضغط على الروابط الى فى الصفحة بياخد التقسيمات لاكن عشان اوضح اكتر فى خطاء فى الصفحة الرئيسية ارتكبها
الامل القادم ودى الى ضيعت التقسيمات
فين الاجابة يلا بسرعة ادخلوا اول تحدى بين اعضاء القسم ادخل شوف وفى النهاية هنطلع باجابة يلا بسرعة وطبعا مستضيفين الامل القادم معنا - صفحة 2 Icon_sad

aljna كتب:
يلا بسرعة ادخلوا اول تحدى بين اعضاء القسم ادخل شوف وفى النهاية هنطلع باجابة يلا بسرعة وطبعا مستضيفين الامل القادم معنا - صفحة 2 O12
واعتقد ان الشيء الاخر المهم الذي قسم قويتو هو دومين احلى منتدى فقويتو لايملك دومين خاص به
واعتقد انه هذا هو الجواب

صح كلامك دا من ضمن الحاجات التى تساعد على التقسيمات الدومين الذى بيج رنك عالى دومين احلى منتدى
لاكن بص يا غالى الملشكلة فى الصفحة الرئيسية مدخل الموقع لمنتدى سيدى عامر ودا الى ضيع التقسيمات
انا عاوز الاجابة فى سطر واحد
يلا بسرعة ادخلوا اول تحدى بين اعضاء القسم ادخل شوف وفى النهاية هنطلع باجابة يلا بسرعة وطبعا مستضيفين الامل القادم معنا - صفحة 2 Icon_redface

more_horiz
TawwaT كتب:

وبالنسبة لاضافة ملف عضويتي بمواقع وأدلة فالمواقع لا تحب السبام + البيج رانك له أسرار وليس له علاقة مع الباك لينكس ؛ لأن الكثير يقدم مخالطات بهذا الشأن وهناك الكثير من الصفحات التي لها بيج رانك 5 أو 6 ولها باك لينكس 1

بس كلنا نعرف ان الباك لينكس ليها عامل كبير في ارشفة المنتدي وزيادة البيج رانك وعشان كده بنضيفه في الادلة !!
ازاي بقي البيج رانك ما لوش علاقة بالباك لينكس ؟
وازاي كمان يعني مواقع بيج رانك 6 ولها باك لينكس 1 ؟
ههههه انت حيرتني
يا ريت تفهمني وشكرا ليك ,, يلا بسرعة ادخلوا اول تحدى بين اعضاء القسم ادخل شوف وفى النهاية هنطلع باجابة يلا بسرعة وطبعا مستضيفين الامل القادم معنا - صفحة 2 886773

more_horiz
aljna كتب:
واعتقد انه هذا هو الجواب

شكرا أخي ؛ فهذا شيئ واضح جدا وللأسف نسيت كتابته لأنه أهم شيئ في تقسيم جوجل للمواقع

ويبقى حكاية التقسيم بشكل عام لا أهتم بها
والدليل على ذلك هو أن المواقع الكبرى ليس لها تقسم : وهي :
- جوجل لديه بيج رانك 10
- يوتيوب الذي له بيج رانك 9
- فايسبوك الذي له بيج رانك 10
وستلاحظون أن التقسيمات تكون على حدة ولا تظهر كنتيجة واحدة ؛
مع العلم أن مثل جوجل يضع روابط الأقسام في الصفحة الرئيسية مثل : Images Videos Maps News Shopping Gmail
more ▼Books Finance Translate Scholar Blogs YouTube Calendar Photos Documents Reader
Sites
Groups even more »
ولا يعني عدم النقسيم قلة الأرشفة أو بطؤها

more_horiz
MR.YaMe كتب:
TawwaT كتب:

بس كلنا نعرف ان الباك لينكس ليها عامل كبير في ارشفة المنتدي وزيادة البيج رانك وعشان كده بنضيفه في الادلة !!
ازاي بقي البيج رانك ما لوش علاقة بالباك لينكس ؟
وازاي كمان يعني مواقع بيج رانك 6 ولها باك لينكس 1 ؟
ههههه انت حيرتني
يا ريت تفهمني وشكرا ليك ,, يلا بسرعة ادخلوا اول تحدى بين اعضاء القسم ادخل شوف وفى النهاية هنطلع باجابة يلا بسرعة وطبعا مستضيفين الامل القادم معنا - صفحة 2 886773

لقد قلت لك المرة السابقة أنه ليس بالباك لينك علاقة مباشرة بالبيج رانك
فالبيج رانك ماهو الا تقييم جوجل للصفحات وهذا التقييم يعتمد
على عدة عوامل مختلفة منها

1- الزيارات التى تمت لموقعك (صفحتك) من خلال جوجل تول بار ,لذلك
ترى كل مواقع الويب ماسترز تحمل بيج رانك عالى -
2- تنسيق تصميم الصفحة
3- جودة الروابط الداخلية

وأحد أسباب زيادة بيج رانك صفحتي الشخصية هو أن موقعي هو نفس إسم عضويتي فالعضو لما يبحث في جوجل عن TAWWAT سيجد الموقع وسيجد كذلك رابط العضوية الخاص بي في منتدى الاشهار ولما يدخل إلى صفحة العضوية ومعه تولبار جوجل فالصفحة ستكسب تقييم الزائر وهكذا ...

more_horiz
السلام عليكم

اعتزر عن الاطالة في الرد ...

ولكن خير الكلام ما قل ودل ....

اولاً الف شكر لك يا فارس الاشهار .... موضوع رائع مفيد وياريت كل الماوضيع يسير فيها هكذا نقاش حتى نفيد ونستفيد ....

انا صحيح جيت متأخر ... بس والله قرأت كل رد على هذا الموضوع ... وبعد خبرتي والكلام الي سمعته بنصحه بشغلة وحدة ...

وهي سطر واحد كمان متل مابدك يا فارس الاشهار .

الكود:

الحل الذي ينتظره الامل القادم هو ان يعمل اول صفحة يدخل لها هي المنتدى !

هاد رأي بس يمكن يكون صح ويمكن يكون غلط ....

بس ياريت يكون شيء مفيد ويكون صح ....

على فكرة انا مابعرف كتير بالتقسيم لأن منتداي مو مقسم ....

على كل حال شكراً لك يا فارس الاشهار مرة تانية ....

تقبل مروري .....

more_horiz
شكراا على اضافتك
لكن كلامك خطأ
اكتب بمحرك البحث

الكود:

منتديات قويتو

و

الكود:

منتديات الدعم والمساعدة

والكثير تضع بوابات ومقسمة

more_horiz
يا جماعة هى الفكرة فى ايه جوجل ده برضك بيحب مصلحة الكل و ما يزعلش حد و عايز مصلحته كمان
لو دخلت أدوات مشرفى المواقع فى جوجل عتلاقى فى أحد الأفسام يتكلم عن حكاية تقسيم المواقع و لكنه لا يعطى السر و لكن السر و هو مش سر اوى بس عقوله
جوجل لما بيلاقى المنتدى ده بيجيله زوار كتير جدا عن طريق جوجل و ليس من المواقع الأخرى أو المرور المباشر
و أهم حاجة عن طريق جوجل و سيبك بقى من نشيط جدا بسماهماته و مواضيعه كل ده مالوش لازمة أهم حاجة يجيلك زوار كتير جدا من جوجل ده عيخلى موقع يتقسم ليه بقى لأن جوجل لما بيلاقى الموقع ده جايله زوار كتير بيقسم الموقع إلى أقسام عن طريق أرتباط تشعيبى
و بيقسم منتداك على حسب يعنى مثلا عندك قسم الألعاب أكتر قسم بيجيله زوار فيضعه فى التقسيم و هكذا
و كمثال على ذلك منتدى الأخ الكريم واحد من الناس
http://www.google.com.eg/#hl=ar&source=hp&q=www.cool4arab.net&meta=&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=46f4e0e7d8c2e7a9
شوفوا بنفسكم و أحكموا

more_horiz
aljna كتب:
شكراا على اضافتك
لكن كلامك خطأ
اكتب بمحرك البحث

الكود:

منتديات قويتو

و

الكود:

منتديات الدعم والمساعدة

والكثير تضع بوابات ومقسمة

انا اعرف ....

لكن انا لا افصد كل المنتديات بشكل عام ..... بل كحل لمنتدى الامل القادم .....

more_horiz
ماشاء الله اتضح لى بعض المفاهيم التى كنت اطمح الى سمعاعها منكم
واسعدنى جدا التواجد والحضور
وانشاء الله نكون دائما يد واحدة لنساعد الاخرين
ولاكن الردود تكفى فعلا لكى يعرف الاعضاء كيفية تقسم موقعهم
ولاكن السبب الرئيسيى لعدم تقسم الموقع الخاص بالامل القادم لم يذكر
مع العلم ان الاخ بيسو رد علية وجاب الحل مباشر ماشاء الله

more_horiz
انا خايف يكون صارفيه متلي .....

انا كمنا غيرت الكلمات الدليلة ووصف الموقع وضفت كتير فيهم ....

فصرجع ترتيبه صفحة للخلف في جوجل .....

ممكن ايضاً يكون الامل القادم غير في وصف موقعه وا عدله .....

more_horiz
انشاء اللله نضع حل مشكلة الامل القادم بكرا انشاء الله
عشان التقسيمات ترجع

more_horiz
ان شاء الله يكون حل منطقي بدون حذف تومبلات لان مواقعنا مبنية عليها
وكمان حبيبي الغالي فارس الاشهار
انا بقا سنة لموقع ارشفته متوقفه نهائيا وماتعبر ال40 نتيجة!!!
اي والله تصل الى 40 صفحة ومااتعبرها
مع العلم قبل اكثر من 6 اشهر وصلت الى اكثر من 100 صفحة
اتمنى الحل

more_horiz
ان شاء الله بكرى نعرف النتيجة ......

انا كمان حابب اعرف السبب المباشر ......

وشكراً مرة تانية ....

more_horiz
داخل مزاجي مناقشة ناااار ده انا كان نفسي في مسابقة اشهار بس مش عارف
الوحد يعملها ازاي و عرفتها من فارس اشهار

more_horiz
انا اعتقد انها التومبلات مفيش غيرهااااا
التومبلات هية المشكلة فعند اضافة الامل القادم تومبلات اضافية ثقل المنتدى مما ادى الى حذف التقسيمات
وانا حدث معي ذالك وكذالك ملاحظها اكثر من مرة وراح تشوفون الفرق

descriptionيلا بسرعة ادخلوا اول تحدى بين اعضاء القسم ادخل شوف وفى النهاية هنطلع باجابة يلا بسرعة وطبعا مستضيفين الامل القادم معنا - صفحة 2 Emptyاضافه الموقع فى جوجل .. من فتره الى الاخري وابتعد عن تكرار ذلك حتي لاينزعج جوجل منك تفعيل موقعك فى جوجل .. اضافه خرائط موقعك وتحديثها من فتره الى الاخري حتي يأرشف جوجل موقعك من فترة الى الاخري يفضل ان يكون دومين موقعك قديم .. حتي محركات البحث تأخذ فكره

more_horiz
السلام عليكم

نصائح تقسيم موقعك

اضافه خرائط موقعك وتحديثها من فتره الى الاخري حتي يأرشف جوجل موقعك من فترة الى الاخري يفضل ان يكون دومين موقعك قديم .. حتي محركات البحث تأخذ فكره ان موقعك سيبقى كثيرا فى فى الانترنت يفضل ان يكون موقعك على سرفير منفصل حتي يعلم محركات البحث ان موقعك على استعداد لاستقبال كم هائل من الزوار ابتعد عن التوقفات تصميم خفيف وسريع وابتعد عن الفلاش والصور الكثيرة والاعلانات والبوب اب والاشياء المزعجه ابتعد عن تغير تخصص موقعك .. لكن احرص على تجديد المحتوي اهتم بمحتوي موقعك بحيث يكون مختار بعناية ودرب اعضائك على ذلك من خلال التقيم و الجوائز البسيطة ابتعد عن تغير الوصف والكلمات المفتحية والصفحات والمحتوي والترتيب وشكل موقعك بصفة عامة حتي لاتفقد الثقة بل سير على خط معين ولاتغيره من حين الى الاخر قدم خدمات فريدة فى موقعك عنوان موقعك ومحتواه يدل على اسمه واحرص على ذلك domain قم بنشر موقعك بشكل يومي فى الادلة والمدونات ومواقع الاخبار الاجنبية اجعل اقسام موقعك نصوص مباشر وليس صور او ايقونات عليك بالمتابعه لاحوال محركات البحث ثم الابتكار .. والصبر .. وستجد النتائج المرضية

... فى حفظ الله ...

more_horiz
من جديد ارجع الى الموضوع المميز فعلا
ومعاية الحل وكما قلت سابقا
ان الاجابة الصحيحة والتى ابحث عنها
كانت من الاخ
beso09
فعلا جابه الوحش
وبدون لف ولا دوران وعلى ما اتذكر كان كتب
الخص كل هذا فى سطر واحد
المشكلة الصور وليست كلمات وعليها رابط
كما يرى الجميع ان التقسيمات انعدمت لنعدام فهم جوجل للصور التى فى بوابة الموقع
وهذا هو السبب الذى ابحث عنة وبامكان الامل القادم يرجع الروابط على الكملات فى البوابة وسيرى بنفسة التقسيمات فى الويب ماستر
قريبا
ننتظر الاخ
beso09
يجبلنا صورة
من ردة
الذى حذة
ومع العلم ان هناك ايضا ردود فى هذا المووضع مهمة جدا لتقسم الموقع وتنطبق على منتدى الامل اهما
التومبيلات عدم التعديل فيها كثيرا
ان الامل لدية خاصية التومبيلات بيعدل كتير وبيغير نظام الاستايل كل فترة
والباقى تم ذكرة فى الموضوع والسلام انتظر ردودكم
مرة اخرى المشكلة مشكلة الصور التى فى البوابة لان جوجل لا يفهمها لذلك لا يترجمها الى كلمات تكتب
هل اتضح المخفى

more_horiz
وهل يمكن ان يتقسم موقعي ان قمنا بتعديلات له؟؟

more_horiz
جيت تاني شكرا لك فارس هقسم مشاكل
1- مشكلة ان عنواين الاقسام صورة و لو جربت تقف عليها علي اقل لازم يظهر اسم قسم و ده مش بيحصل فجوجل مش هيظهر صورة في تقسيم لو عايز تفهم فرق اقف علي زر منتدي عندك و بعدها اقف علي اي قسم و فرق هيبان لك
-----------------------------
2- في اقسام مقفولة و اقسام مواضيعها معظمها مخفية للزوا و جوجل زائر طبعا مش معقولة هيجيب لزواره اقسام مقفولة و ده اقسام صور و اقسام افلام يعني اكبر فئة زوار للموقع
----------------------
3- 
في قسمين للكاتبين و دول بردوه عدد اهتمام بحوث ان ناس في جوجل ليها قليلة
----------------------
4- في 8 اقسام علي حسب ذاكرتي للخدمات و كل يعرف اي قسم للخدمات زواره ياتي مباشرا يعني من اعلانات صاحب موقع مش من جوجل
--------------------------
5- انت هدفك زوار جزائرين خاصا من اقسام فرق انشادية و منتدي اولاد سيدي عمر
----------------------------
مع حذف اقسام ادارية و حذف اقسام مقفولة او مواضيعها مخفية كلها و اقسام خدمات مفيش خلاص اقسام علشان يحطها جوجل افتح كل اقسام و اكتفي بحجب روابط التحميل حتي رد و في اقسام صور حمل صور ة غير اسمها بدل ( 868edsf8 ) الي مثلا ( صورة الفنانة هند صبري ) و بتلاقي الصور في محرك بحث جوجل للصور شيل صور الاقسام و ضعها كلمات كاي منتدي حتي لو اختلف مظهر اهتم باقسام برامج و خلي هدفك عربي و تغطية عربية مش جزائر بس
و شكرا فارس الاشهار في موضوع جامد ده

more_horiz
كلام جميل راح اعمل به

more_horiz
جد كلام جميل بيسو العزيز .....

ومتل ماقال الجنة رح نعمل به ....

شكراً لك ولفارس الاشهار ....

more_horiz
الشكر لله ولكل مجتهد نصيب تم اغلاق المووضع والسلام
انشاء الله انتظركم فى تحدى جديد

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي