دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

descriptionمهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى Emptyمهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى

more_horiz
السلام عليكم

انا مش معايا صلاحيات نهائى

مش عارفة انقل مواضيع ولا اظبط الاقسام

الصلاحيات كانت معايا معرفش راحت فين

وكمان قسم المصممين والمرشحين وقسم طلبات الترشيح

انا محتاجة الصلاحيات عشان انقل المواضيبع

مهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى Icon_sad مهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى Icon_sad مهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى Icon_sad مهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى Icon_sad مهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى Icon_sad مهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى Icon_sad

descriptionمهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى Emptyرد: مهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى

more_horiz
هههههه

مادا تفعلي هنا؟

مبروك الرتبة

ممكن يكون السبب هو ان الرتبة الجديدة مافيها صلاحيات

حتى انا ماعندي

انتظري مرور اليكسا لترجعها لنا

descriptionمهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى Emptyرد: مهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى

more_horiz
{رضوان} كتب:
هههههه

مادا تفعلي هنا؟

مبروك الرتبة

ممكن يكون السبب هو ان الرتبة الجديدة مافيها صلاحيات

حتى انا ماعندي

انتظري مرور اليكسا لترجعها لنا

انا هعيط يارضوان والله

الصلاحيات مش معايا

اولع فى نفسى ياعالم

مهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى 288516

more_horiz
الصلاحيات فى قسم الطلبات لقيتها بس باقى الاقسام لع

مهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى Icon_sad

more_horiz
هههه

امم اصبري لحين دخول الات داليا او حامد ليحلوا المشكلة مهم جدااااااااااا القسم هيضيع منى Icon_wink

more_horiz
شوفو ياخوان احنا عندنا انفلونزا وسهرانين من امبارح

بصراحهه تقلت علينا قوي واحنا شغالين

داليا هاتكمل لما ترجع

وماتبقيش تكبري المواضيع ياسحر والقسم هايضيع مني وبتاع ايه يابنتي هوا اتنقل الانعاش

انتي اترقيتي مشرفه عامه يعني معاكي صلاحيات اوسع

المجموعه الجديده لسا هاتاخد صلاحياتها

more_horiz
سحر صلاحياتك اتعدلت بعد مراسلتك لى على الياهو

more_horiz
اشطا هيييييييييييييييه

مانا ملقتش عنوان مرعب غير ده

حلاوة وجودى فى القسم

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي