دليل الإشهار العربي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

إذا كانت هذه أول زيارة لك في الإشهار العربي، نرجوا منك مراجعة قوانين المنتدى من خلال الضغط هنا وأيضاً يشرفنا انضمامك إلى أسرتنا الضخمة من خلال الضغط هنا.

دومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟

صبرى الحلوانى
علي الرسام
BaLe Pub
نجم الدين فروة
محمد رياض
yuri19_86
محمد السلامي
D.YouSSef
hcenoo doux
Ashraf ELNaDY
Arabian Star
AhmedRami
فريق التطوير
الطائرالحر
2MtLkNy 7ObK
Ahmed Sheko
Desperado
kInG.NeMo
Yassine Bablil
AmEr Dz
ALEXA
25 مشترك

descriptionدومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟ Emptyدومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟

more_horiz

كما رأيتم اسم الموضوع

و لكن ما هى الحقيقة ؟؟؟

انا بحثت خلف الموضوع عندما رأيت أحد الأشخاص على ترايدنت يبيع تلك الدومينات الدومين ب 3 دولار او ب 20 جنية مصرى

إستغربت وقلت ازاى سعر الدومين الرسمى الدوت كوم غير كده تماما سواء على احلى منتدى او جودادى او اى شركة من الشركات المحترمة

لفيت دورت لحد ما لقيت موقع كريزى دومينز و لقيت عليه الدومين ب 3 دولار فعلا

لفيت ورا الموضوع لحد ما عرفت السبب

اولا منتداك لو اتعمله دومين من دول بيفقد ارشفته فى جوجل و السبب السبااااااااااااااااام

لانهم يبيعون اولا بياناتك و ايميلاتك و تليفوناتك لشركات الدعاية والاعلان و تجد على الايميل اللى انت سجلت بيه الاف رسائل السبام يوميا ده غير رسائل اسبام تصل على اتصل بنا على اى موقع

الدعم الفنى لتلك الشركة المبتدأة صفر يعنى ممكن تشترى دومينك وبعدها بكام يوم برضوا دومينك مفتوح للشراء رغم انك دفعت التمن و ده يدل على عدم متابعه لخدمة العملاء يعنى يوم مايحصل مشكله قول وداعك لموقعك

كل من اشتروا تلك الدومينات يشتكون الان و الدليا صفحة على الفيس بوك بمشاكل تلك الدومينات و اخطارها هنا https://www.facebook.com/CrazyDomainFail

بعض المتصفحات لا تفتح تلك الدومينات ودى شكوى من اعضاء كتير اشتروا الدومينات دى مثل الجوجل كروم

كل الناس بتشتكى من خدمة العملاء والدعم والفنى وعدم فتح ال ftp الخاص بملفاتهم و كمان الكبيرة سقوط مواقعه اى الموقع لا يفتح بالاسم المشترى لبضع ايام

شكوى اخرى هنا http://forums.whirlpool.net.au/archive/1848515

و هنا كمان واحد بيشتكى انه خسر شغله بسبب الخدمة بتاعتهم http://forums.whirlpool.net.au/archive/984046

اخيرا من الصحافة نفسها http://www.smh.com.au/it-pro/business-it/crazy-domain-customers-mad-about-being-offline-20131030-hv2ac.html شكاوى من اشتروا تلك الدومينات وتعطل الخدمة والسيرفيرات البايظة و التهكيرات و السبام

علشان كده دايما الواحد ما يسترخص حاجه ويفرح بيها لازم ندقق قبل ما نشترى الحاجه لان حرام فلوس تدفع على الارض وياريت بتدفع بس ولكن تضر بمجهوداتنا فى مواقعنا الخاصة

مش بقول كده علشان انشط دومينات احلى منتدى لا

عاوزين دومينات من خارج احلى منتدى يبقى نستنضف الخدمة و نختار جودلدى ده انضف واحد للدومينات وخدمة 24 ساعه لكن شركة مخرفة وعليها مشاكل ونخسر مجهودنا فى الاخر يبقى على ايه

شكرا اخوانى و طبعا كالعادة مركز الاعتمدات ليس له اى علاقة بدعم فنى او اى مشاكل تواجه من يشتروا تلك الدومينات الواهمة

للعلم دى عينه فقط وهناك شركة أخرى بنفس المواصفات و السلبيات المذكورة

فقط نصيحتى ان اردتم الشراء ابحثوا اولا فى جوجل عن مصداقيتهم و اضرارهم عن طريق مثلا كتابه اسم الشركة اللى هاتشترى منها الدومين بالانجليزية وبعدها كلمة review اى اراء عنها

descriptionدومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟ Emptyرد: دومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟

more_horiz
شكرا لك أختي الدالية على التنبيه

descriptionدومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟ Emptyرد: دومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟

more_horiz
نرجو الحدر احباب اعضاء شركة أحلى منتدى من التعامل مع هؤلاء الأشخاص

more_horiz
فعلا موضوع مهم جدا
نريد يا اعضاء دليل الاشهار الاعزاء
الحذر من هذا الامر
بالتوفيق و شكرا لكى اخت داليا على هذا الموضوع المهم هذا
تسلم ايدك شكرا لكى
دومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟ 235873 دومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟ 235873 دومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟ 235873 

more_horiz
شكرا علي الموضوع والتنبيه

وعلي الجميع الحذر

وبالتوفيق

more_horiz
شكرا على التنبيه
فالمرجوا الحذر اخوانى واخواتى قبل الشراء

more_horiz
شكرا لك داليا

more_horiz
ALEXA كتب:

عاوزين دومينات من خارج احلى منتدى يبقى نستنضف الخدمة و نختار جودلدى ده انضف واحد للدومينات وخدمة 24 ساعه لكن شركة مخرفة وعليها مشاكل ونخسر مجهودنا فى الاخر يبقى على ايه

كما اخبرتكم مديرة منتدى الاشهار و نائبة الزعيم فى الدعم

عايزين استضافه خارجيه يبقى عليكم و على استضافة جودادى هى فعلا انظف شركه و دى شهاده حق

و انا اليوم اقدم لكم عروض روعه لحجز دومينك من شركة جودادى مباشرتا

احجز دومينك الان بـ 5 دولار كاش يو او 40 جنية كروت شحن فقط لا غير من شركة جودادى دومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟ 240684 http://www.godaddy.com

https://www.pubarab.com/t403544-topic

نفس الشركة التى تستخدمه احلى منتدى فى حجز الدومينات و لوحة التحكم الخاصه به فى جودادى نفسه

مع التركيب و الربط بالارشفه  دومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟ 708172

عدل سابقا من قبل titoelkorsan في الأربعاء 27 نوفمبر 2013 - 15:04 عدل 1 مرات

more_horiz
شكرا لكي اختي

more_horiz
شكرا لك داليا

more_horiz
شكرا للتنبيه داليا

more_horiz
شكرا للتبيه

more_horiz
طب حضرتك .. انا بسمع ان الدومين اللى بيبقى 5،3 دولار
ان دا بيبقى تخفيض كوبانات من شركه ما
ولا دا بيبقى كلام دعايه ..

more_horiz
شكرا لكي اختي علي التنبيه

more_horiz
فرحتينا كدة ليه هههههههههههههههههههه

more_horiz
شكراااااااااا :?: 

more_horiz
thank you very muchhh

more_horiz
شكرا

more_horiz
titoelkorsan كتب:
ALEXA كتب:

كما اخبرتكم مديرة منتدى الاشهار و نائبة الزعيم فى الدعم

عايزين استضافه خارجيه يبقى عليكم و على استضافة جودادى هى فعلا انظف شركه و دى شهاده حق

و انا اليوم اقدم لكم عروض روعه لحجز دومينك من شركة جودادى مباشرتا

احجز دومينك الان بـ 5 دولار كاش يو او 40 جنية كروت شحن فقط لا غير من شركة جودادى دومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟ 240684 http://www.godaddy.com

https://www.pubarab.com/t403544-topic

نفس الشركة التى تستخدمه احلى منتدى فى حجز الدومينات و لوحة التحكم الخاصه به فى جودادى نفسه

مع التركيب و الربط بالارشفه  دومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟ 708172
دومين جودادى اخى ب 13 دولار ازاى هاتجيبه اقل 8 دولارات ؟؟ حتى ولو بتاخد خصم على الكمية صعب جدا الوصول للمبلغ ده

more_horiz
Ashraf ELNaDY كتب:
طب حضرتك .. انا بسمع ان الدومين اللى بيبقى 5،3 دولار
ان دا بيبقى تخفيض كوبانات من شركه ما
ولا دا بيبقى كلام دعايه ..

انا امتلك على جودادى العديد من الدومينات بس عمرها ما وصلت ل 3 ولا 5
اقصى مرة كانت 8
و هى الان ب 12:99

more_horiz
D.YouSSef كتب:
فرحتينا كدة ليه هههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههه اكيد عشان تعرف نتيجة الدومينات الرخيصة

more_horiz
الطائر الحر2010 كتب:
ALEXA كتب:
دومين جودادى اخى ب 13 دولار ازاى هاتجيبه اقل 8 دولارات ؟؟ حتى ولو بتاخد خصم على الكمية صعب جدا الوصول للمبلغ ده
علشان مش اطول فى الكلام و علشان محدش يقول انى بكذب عليه او ببنصب و ان الدومينات مش تبع جودادى
دى صوره للوحة التحكم لدوميناتى الخاصه فى جودادى و اى شخص سوف يطلب دومين سوف يحصل على لوحه مثله
و ان لم يجد الدومينات من شركة جودادى به بدل 5 دولار ادفع له 25 دولار يعنى فوق حقه 5 اضعاف
 مع العلم تم بيع و تركيب 4 دومينات على احلى منتدى

الكود:

دومينــــــــــــات ب 3 و 5 دولار مين يشترى؟؟ 3013_703c0964eccd1

انا لا اهاجمك اخى ولا علاقة لى بعرضك ولا اساسا الصورة دى تدل على شيىء
انا بوضح ان شيىء سعره معروف وانت لست حتى بتاجر على الجودادى لتأخذ مثل ذلك الخصم وان كنت تريد وضع صورة فعلا ضع صورة لعملية الشراء نفسها وانت تدفع الثلاث دولارات دول تكون عمليه مصورة

غير كده ماليش اساسا علاقة بيك ولا موضوعى يدور حولك لان موضوع للناس بعد انتشار تلك الدومينات المخربة و للعلم مانا ممكن ابيع دومين ب 2 دولار كمان عارف ازاى سهله واحد كريديت كارت مضروب هاشترى بيه ولما يتم اكتشافه يتسحب الدومين من اللى دفعوا فلوسها ليا و ماليش فيه بقى ما الطرق سهله بس الإثبات صعب

فان كان لديك كلاما طيبا خيرا فلتتحدث به لو سمحت لانى لم اهاجم شخصك ودليل على ذلك الموضوع على مركز الاعتمدات قبل الموضوع هنا بعدة ايام

واعتقد عرضك ليس هناك على منتداى

more_horiz
شكرا للتوضيح من داليا
الدومينات لها آثار سلبية على المنتدى
و الكل يتعامل مع احلى منتدى و سعر الدومين 1600 إعتماد
و متشرفين بالتعامل مع شركة وثيقة santa

more_horiz
1600 اعتماد ب 21 دولار ؟؟ لماذا هذه السعر

اغلى سعر في كل الاستضافات ؟

كل الاستضافات سعر الدومين 15 دولار

وهذه رابط افضل استضافة في العراق والعرب

http://www.iq-hosting.com/domainchecker.html

more_horiz
كويس انا كنت هشتر دومين جديد كده نبهتينى معلومه معرفهاش

شكراااا

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

جميع الحقوق محفوظة لدليل الاشهار العربي